• Isabelle38

    Gravid eller falskt positivt?

    Hej!

    Jag vet att man inte ska tjuvtesta men jag har blivit så ledsen varje gång IVF misslyckats och nu orkade jag inte med att ?börja hoppas? de sista dagarna. Så jag testade.

    Är detta positivt tror ni?

    Jag tog även Ovitrelle för 14 dagar sedan, den ska ju försvinna efter 10 dagar men kanske detta ?Clearblue early detection test? kan plocka upp Hcg från ovitrelle fortfarande?

    Är på RD 8 med femdagars blasto?

    Tacksam för all input!

  • Svar på tråden Gravid eller falskt positivt?
  • Jag är bara jag

    Vågar mig på ett försiktigt grattis. Glad  Ta gärna ett digitalt också där det står tydligt. HCG via Ovitrelle är ute innan det gått 14 dagar. Jag har testat efter 13 dagar och var gravid.

  • Isabelle38
    Jag är bara jag skrev 2021-11-26 19:07:02 följande:

    Vågar mig på ett försiktigt grattis.   Ta gärna ett digitalt också där det står tydligt. HCG via Ovitrelle är ute innan det gått 14 dagar. Jag har testat efter 13 dagar och var gravid.


    Verkligen tusen tack för att du tog dig tid att titta, svara och hjälpa mig! Får verkligen hoppas! Blev rädd att dessa tidiga graviditetstest fortfarande kan plocka upp ovitrellen. Hoppas så mycket. Tack igen!
  • Jag är bara jag
    Isabelle38 skrev 2021-11-26 20:05:42 följande:
    Verkligen tusen tack för att du tog dig tid att titta, svara och hjälpa mig! Får verkligen hoppas! Blev rädd att dessa tidiga graviditetstest fortfarande kan plocka upp ovitrellen. Hoppas så mycket. Tack igen!
    Nejdå, hcg är borta. De drar till med TD 14 dagar, men i regel ska hcg vara borta efter 10. Lycka till nu! {#emotions_dlg.flower}
  • Isabelle38
    Jag är bara jag skrev 2021-11-26 20:31:28 följande:

    Nejdå, hcg är borta. De drar till med TD 14 dagar, men i regel ska hcg vara borta efter 10. Lycka till nu! 


    Åh tack! Nu vågar jag bli försiktigt glad. Ska köpa digitalt test också som du säger. Och grattis till dig med, men det kanske var längesen!
  • Jag är bara jag
    Isabelle38 skrev 2021-11-26 20:42:08 följande:
    Åh tack! Nu vågar jag bli försiktigt glad. Ska köpa digitalt test också som du säger. Och grattis till dig med, men det kanske var längesen!
    Det var ett tag sen jag äntligen fick barn, men jag kämpade i många år så jag vet hur det känns. Overkligt, lite hoppingivande blandat med lite skräck. Men ta en dag i taget så blir det säkert bra. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Gravid eller falskt positivt?