• Anonym (Amanda)

Hur länge blödde ni?

Fick missfall i tisdag och blödde jättemycket då, klumpar och blod bara rann ur mig. Blöder idag fortfarande vilket är helt normalt, dock kommer inte mycket i bindan utan det kommer nästan bara på pappret när jag torkar mig. Är det normalt ? Hur länge blödde ni efter ert missfall.

Är så himla ledsen över missfallet och vet inte om jag vågar försöka igen då jag tyckte det var väldigt smärtsamt med missfallet samt obehagligt med allt blod.

• Svar på tråden Hur länge blödde ni?
  • Anonym (4)

Mellan 1 och 7 veckor. Tidiga m.f blöder man mindre helt enkelt.

• svansmamman
    Anonym (Amanda) skrev 2021-11-27 21:02:17 följande:

Fick missfall i tisdag och blödde jättemycket då, klumpar och blod bara rann ur mig. Blöder idag fortfarande vilket är helt normalt, dock kommer inte mycket i bindan utan det kommer nästan bara på pappret när jag torkar mig. Är det normalt ? Hur länge blödde ni efter ert missfall.

Är så himla ledsen över missfallet och vet inte om jag vågar försöka igen då jag tyckte det var väldigt smärtsamt med missfallet samt obehagligt med allt blod.

Jag har haft totalt tre missfall. Det första i vecka 5, då blödde jag en dag och sen var allt ute. Det andra hände i vecka 6 och då blödde jag i två-tre dagar. Det tredje missfallet skedde omkring vecka 8 och tog det fyra dagar från det att den ljusrosa blödningen började till dess att blödningen startade på riktigt och allt kom ut.

Jag förstår fullt att det känns läskigt och olustigt att försöka igen, ett missfall kan knäcka en. För mig personligen har jag ganska snabbt kommit över det när allt väl kommit ut och istället känt lite ?jävlar anamma? över att vilja börja försöka och lyckas nästa gång.

Jag hoppas du snart mår bättre! <3
  • Anonym (E40)

Jag blödde i 5-6 dagar, först lite i 2 dagar, sen mycket i 2 dagar sen lite mindre halvmycket en dag sen tog det tvärt slut! Ma, upptäcktes i vecka 8, avstannat i vecka 5.

Svar på tråden Hur länge blödde ni?