Vad vill han?!
Hej! Jag ser gärna svar både från killar och tjejers erfarenheter!
Jag behöver lite hjälp att sortera tankarna och förstå killen jag träffar. Vi har pratat i lite över 1 månad, varav vi träffats 4 gånger. Jag pluggar i Lund men bor i Göteborg också då jag kommer därifrån. Jag har deltids jobb då och då i Göteborg. När jag är hemma har vi passat på att ses, därav inte så många gånger sett till tiden vi träffats.
Han är självsäker, men blyg och reserverad. När vi är så är det väldigt mysigt. Trots det kan ta lite tid innan han slappnar av ibland. Vi myser mycket och har även haft sex. Han stannar en stund efter sexet och drar inte bara som vissa andra killar gjort. Han har sagt att han inte har tid att ?dejta en tjej några månader/ett år? sen en till osv osv då han snart är 30 och vill också ha barn och så i framtiden.
Trots detta tycker jag de är så svårt att veta vart jag har honom. När vi är är det bra som sagt, mysigt. Men det är ofta jag som får fråga mest saker och han ger mig knappt komplimanger eller bekräftelse, utan är väldigt sparsam med det vilket får mig att bli nojjig. Om jag berättar något så kanske han mer uppmärksammar de och frågar inte vidare.
Det svåraste av allt är efter vi träffats. Vem ska skriva? Jag har tagit mycket intiativ och sa detta till honom efter 2a gången. Därefter har han ändå varit bra på fråga andra 2 gångerna. Men de är ändå jag som oftast skriver först? kan inte sluta pendla mellan : är han intresserad, tycker han om mig? Eller inte??. Han vill ju ses, men samtidigt får jag inte bekräftelsen för jag ska vara säker. Han är cirka 8 år äldre än mig. Men jag har alltid haft äldre pojkvänner vilket han vet.
Vad tänker ni? att ta upp det med honom är för tidigt. Jag kommer skrämma iväg honom då har han sagt. Vi båda har pratat om att vi inte gillar när man är för desperat heller. Usch, gillar han så mycket så kan inte sluta tänka på detta!!