• MBL1712

    BF Februari 2022

    Hej allihopa,

    Jag hittar inte den gamla februari bf tråden så startar en till :p

    Hur mår ni?

  • Svar på tråden BF Februari 2022
  • Anonym4848

    Hej!

    Vecka 30 idag, galet så fort det går nu! Mår fortfarande jättebra, väntar fortfarande på att känna mig gravid. :D inga krämpor alls Och mycket aktiv bebis därinne!

    Hur mår du?

  • MBL1712

    Oj wow :) vad härligt!

    Jag är också i vecka 30 och har det lite kämpigt med foglossning. Sover dåligt osv..

    Dock går tiden galet fort och jag känner att jag hinner inte med riktigt :p

    Har du inhandlat allt och känner dig ?redo? ?

  • Anonym4848
    MBL1712 skrev 2021-11-29 13:53:56 följande:

    Oj wow :) vad härligt!

    Jag är också i vecka 30 och har det lite kämpigt med foglossning. Sover dåligt osv..

    Dock går tiden galet fort och jag känner att jag hinner inte med riktigt :p

    Har du inhandlat allt och känner dig ?redo? ?


    Samma här, hänger inte med alls!

    Haha har typ handlat en bråkdel.. typ lite kläder, filtar, badbalja, babynest och lite till. Har bokat en vagn som vi får hämta när vi vill. Prio är väl lite mer varma kläder att ha ute, i vagnen osv. Och skötbord med tillbehör, apoteksgrejer osv. Än när kan man ju vänta med tänker jag. Och är absolut inte redo! Varken förlossning eller bebis.. du då? Är det ditt första?
  • Anonym4848
    Anonym4848 skrev 2021-11-30 10:24:02 följande:

    Samma här, hänger inte med alls!

    Haha har typ handlat en bråkdel.. typ lite kläder, filtar, badbalja, babynest och lite till. Har bokat en vagn som vi får hämta när vi vill. Prio är väl lite mer varma kläder att ha ute, i vagnen osv. Och skötbord med tillbehör, apoteksgrejer osv. Än när kan man ju vänta med tänker jag. Och är absolut inte redo! Varken förlossning eller bebis.. du då? Är det ditt första?


    *Annat kan man vänta med, skulle det stå.
Svar på tråden BF Februari 2022