Jack Russel
Hej alla ni!
Jag har en jack russel terrier som heter Milou.
Han e min lilla kompis =)
Någon annan som har jack russel?
Kommentarer om rasen?
Hej alla ni!
Jag har en jack russel terrier som heter Milou.
Han e min lilla kompis =)
Någon annan som har jack russel?
Kommentarer om rasen?
Vi har en parson jack russell..han är 7 år och alla tror att han är en valp eftersom han beter sig som en sådan!
Vår hon är envis och energisk men väldans glad och snäll. Älskar människor, dock ej andra hundar!
Vår hund ska det stå! hihi
Jag förstår va du menar, d e en väldigt glad o social ras =)
Va på utställning me Milou o han va mer vild än tam men han
fick väldigt bra omdöme för sitt rastypiska temprament.
Samma sak me Milou. Han blir alltid så glad när vi stöter på människor men han har väldigt lätt för att bli elak på andra hundar...spelar ingen roll va d e för storlek eller kön på hunden han stöter på. Har försökt att lära bort d beteendet så vi får hoppas att d blir bättre...Han har ju sina två bästisar, syrrans golden retriver, går hur bra som helst...
Jag har (eller rättare sagt hade) en med mitt ex med "delad vårdnad". Men sen vi - jag och min sambo - fick barn så har vi inte haft honom så mycket. Det blev lite jobbigt eftersom han är så himla energisk och låter inte lillan vara ifred. Sen litar jag inte riktigt på honom när han är i närheten av barn, han är mycket svartsjuk eftersom han i flera år har varit "enda barnet" och hela tiden stått i centrum. Och precis som Mamma76 säger så tror folk att han är valp även om han är 8 år nu. Bild finns i mitt galleri.
Tess76: Va fin din Bellman e =)
Våran Morre går faktiskt ihop med en Rottweiler men honom fick han ju träffa som liten valp så han har varit med och uppfostrat honom
Tess 76: Han verkar ha stark personlighet!
Mamma76: Ja, Milou har varit me Banjo o Cello sen han va valp oxå... D som e så tråkigt me Milou e att han inte ger hundarna han möter en chans, han kan vifta på svansen o se så glad ut o så PANG flyger han på dom utan förvarning.... Snacka om stor hund i liten förpackning =)