• Anonym (Ledsen)

    Han va otrogen ,, gravid !!! Hjälp :(

    Min kille va otrogen emot mig förut när jag var höggravid. Han var inne på en sexsida där han skrev att han sökte en kk. Han var inne där minst 5-10 gånger. De va inte bara en gång. Dock va inte tjejerna där seriösa. Dom va väldigt snygga och låtsades söka sex... för det kostade pengar att skriva på den sidan om man är kille. Första gångerna man skrev va det gratis men sen började det kosta. Så otroheten blev ju aldrig av men han var där inne och skrev att han va kåt och sugen o saknade sex... när han skrev så, så kändes de inte som vårat sex dög för honom...

    tog upp det här med honom och han sa att de bara va tidsfördriv och spänning i sexchatten o inget han nånsin skulle göra i verkligheten. Men i alla chattarna så hittar jag inte sexchattande utan bara att han va kåt och ville hitta en kk o mkt snack va tjejerna bodde o om dom kunde prata nån annanstans osv...

    Efter att vi löste de här så blev jag kontaktad av hans tjejkompis där min kille tydligen flirtat. Skrivit att han kanske gillar henne som mer än vän. Skrev även att om han va singel hqde han visat mera för henne. Och sen sågs dom i hennes lägenhet o då la han huvudet på hennes Axel...

    När jag tog upp de här med honom så sa han att han bara va attraherad men inget annat.. och att han bara älskar mig ingen annan... han sa även att jag är den enda för han osv.... och att han la huvudet på hennes Axel inte betydde nåt då han bara va trött... Båda nekar att dom kyssts eller legat men vet inte va jag ska tro...

    Sen förlät jag han men har sett att han hängt på appen reddit och ser nakna svenska tjejer därifrån. Som visar sig helt nakna....

    Har stannat kvar pga att vi har barn ihop ... hade ni kunnat förlåtit? Förstår inte va de här beror på.. jag ställer alltid upp på sex o mys...

  • Svar på tråden Han va otrogen ,, gravid !!! Hjälp :(
  • Melinaaaa8998

    Du är den ända som kan avgöra och bestämma om du vill ge det en chans eller lämna, men tyvärr så visar han tydligt med hans handlingar att han är en kille som inte nöjer sig med en och samma tjej / partner. Finns många som han, stannar du kvar kommer din självkänsla sjunka i botten på grund av hans handlingar samt att du kommer alltid misstänka honom för minsta lilla eftersom han betett sig som han gjort och du har sett det så har din tillit för honom sjunkit.

    Du ska väga ditt mående i det hela, mår du väldigt dåligt så är det bara att gå vidare.. du kan alltid sitta och prata med honom på ett vuxet sätt och säga ditt och nämna att det är respektlöst och att du accepterar inte all det skit han håller på med. Går han med på det då ska han bevisa det och kunna vinna din tillit igen, visar han det äckliga beteendet ännu en gång då ligger det i hans natur. Då är han bara sån som följer hans njutning överallt och egoist , bryr sig inte om dina känslor eller mående och du tycker jag du ska lämna.

  • Anonym (jaha)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-12-01 21:19:21 följande:
    Han va otrogen ,, gravid !!! Hjälp :(

    Min kille va otrogen emot mig förut när jag var höggravid. Han var inne på en sexsida där han skrev att han sökte en kk. Han var inne där minst 5-10 gånger. De va inte bara en gång. Dock va inte tjejerna där seriösa. Dom va väldigt snygga och låtsades söka sex... för det kostade pengar att skriva på den sidan om man är kille. Första gångerna man skrev va det gratis men sen började det kosta. Så otroheten blev ju aldrig av men han var där inne och skrev att han va kåt och sugen o saknade sex... när han skrev så, så kändes de inte som vårat sex dög för honom...

    tog upp det här med honom och han sa att de bara va tidsfördriv och spänning i sexchatten o inget han nånsin skulle göra i verkligheten. Men i alla chattarna så hittar jag inte sexchattande utan bara att han va kåt och ville hitta en kk o mkt snack va tjejerna bodde o om dom kunde prata nån annanstans osv...

    Efter att vi löste de här så blev jag kontaktad av hans tjejkompis där min kille tydligen flirtat. Skrivit att han kanske gillar henne som mer än vän. Skrev även att om han va singel hqde han visat mera för henne. Och sen sågs dom i hennes lägenhet o då la han huvudet på hennes Axel...

    När jag tog upp de här med honom så sa han att han bara va attraherad men inget annat.. och att han bara älskar mig ingen annan... han sa även att jag är den enda för han osv.... och att han la huvudet på hennes Axel inte betydde nåt då han bara va trött... Båda nekar att dom kyssts eller legat men vet inte va jag ska tro...

    Sen förlät jag han men har sett att han hängt på appen reddit och ser nakna svenska tjejer därifrån. Som visar sig helt nakna....

    Har stannat kvar pga att vi har barn ihop ... hade ni kunnat förlåtit? Förstår inte va de här beror på.. jag ställer alltid upp på sex o mys...


    Tja, vad vill du att vi ska säga?

    Du säger ju själv att du stannar kvar pga att ni har barn ihop. Då har du ju oxå gjort ditt val att leva med en skithög som bedrar dig för att få ha ditt barn på heltid.

    Men om du inbillar dig att han kommer bli en bra och trogen partner bara för att du stannar så tror du fel. Han är en skithög och genom att stanna så har du oxå valt att leva med en skithög som behandlar dig som skit och ditt liv kommer bli därefter.
  • Anonym (Fråga dig)

    Fråga dig själv istället om du vill leva med en man som inte värdesätter dig samt bara är med dig för barnens skull.

    Vill du leva så tills barnen blir stora och sen eventuellt bli dumpad

    Vad vill du?

  • Tesskk

    Han är seriös med dig då ni har barn tsm. Han ångrade ju sig o förklarade sig

Svar på tråden Han va otrogen ,, gravid !!! Hjälp :(