• Anonym (Trosluktare)

Är det otrohet?

Är det otrohet mot sin partner att dyka ner med näsan i någon annans använda trosor och känna doften av ägarens mus i trosorna och fantisera om trosägaren?

Vet att många tycker det är äckligt men alla gillar vi olika.

• Svar på tråden Är det otrohet?
  • Anonym (Nej)

Kort och koncist, min personliga åsikt. Nej, anser inte det är otrohet.

Däremot om det alltid är samma persons Trosor, då skulle jag säga att det blir lite på gränsen. Just besatthet av någon annan menar jag.

• Anonym (.)

Jag anser inte det eftersom man inte kan kontrollera andras tankar.
    Däremot är det ett beteende jag inte skulle acceptera och därför skulle jag anse att relationen är omöjlig.

• Anonym (B)

Nej, absolut inte. Fantasier skadar inte någon om man sköter det diskret.

• Anonym (Trosluktare)

Finns det fler än jag här dom gör det?

• Anonym (.)
    Anonym (Trosluktare) skrev 2021-12-03 08:19:03 följande:
    Du menar att det här är egentligen en runktråd och inte en seriös fundering?
  • Anonym (Trosluktare)
    Anonym (.) skrev 2021-12-03 08:19:47 följande:

Du menar att det här är egentligen en runktråd och inte en seriös fundering?

Det är en seriös fundering.
  • Anonym (A)
    Anonym (.) skrev 2021-12-03 08:14:47 följande:
    Jag anser inte det eftersom man inte kan kontrollera andras tankar.
    Däremot är det ett beteende jag inte skulle acceptera och därför skulle jag anse att relationen är omöjlig.
    Håller med
  • Anonym (Trosluktare alltså...)

Män som gillar sånt, smyga runt i andras tvättkorgar och sniffa trosor tror jag ofta inte bara begränsar sitt beteende till det utan gör andra grejer med. Fluktar och kanske värre ändå.

I sig, att lukta på någons använda trosor utan att innehavaren av trosorna är medveten om detta är kanske inte ett övergrepp, men i gränslandet till det och nog ett tecken på att man är kapabel till allvarligare saker.

• Anonym (Ingen otrohet)

Det är ingen otrohet för ingen är skyldig att bara ha sex med den som man är ihop.

Att knulla är ett privilegium och det är den som blir bedragen har ingen rätt att klaga för den har inte rätt till sin partners kropp.

• Anonym (Perka)

Otrohet? Nej.

Olämpligt? Ja.

• Anonym (Trosluktare alltså...)
    Anonym (Ingen otrohet) skrev 2021-12-03 19:42:10 följande:

Det är ingen otrohet för ingen är skyldig att bara ha sex med den som man är ihop.

Att knulla är ett privilegium och det är den som blir bedragen har ingen rätt att klaga för den har inte rätt till sin partners kropp.

När man är ett par ingår man ofta i ett outtalat (eller uttalat) förbund att man delvis tillhör varandra och inte bara sig själv. Det förbundet bryts/riskerar att brytas/skadas om man delar det med tredje part.

Så har det vart sedan....tja väldigt, väldigt länge. Det är inget du kan rå på med lite i sammanhanget parbildning floskler som "rätt till sin egen kropp".

Den rätten är att du (eventuellt då det varierar) får säga nej till din partner, men du får inte säga ja till någon annan än din partner utan att  bryta/riskera att bryta/skada relationen till den du parat (i vissa fall parats) ihop dig med.

Med rätt små variationer är det grundläggande för de flesta kulturer som oberoende av varandra dragit liknande regler. 
  • Anonym (!)

Du är en runktomte som startar en sådan här tråd. 
    Om du går runt och sniffar olovandes i trosor är det fan jämställt med övergrepp.
    Förutom att det är jävligt äckligt .....
    Du borde rikta upp verksamheten innan snuten hittar dig med ett par trosor på huvudet i tvättstugan.

• Anonym (Trosluktare)

Någon mer som gillar det?

• Zouxman

Det första jag frågar mig är hur du själv skulle tycka det var om din partner gjorde detsamma, med någon annan mans kalsonger?

Det andra jag frågar mig är, gör du detta? Isåfall, hur? Vart får du tag i andra kvinnors trosor?

Gör du det i smyg när ni är på besök hos någon så är det ett övergrepp mot den kvinnan du gör det mot. Ett sjukt beteende.

• Anonym (.)

Har Anders Breivik släppts?
    En fundering såhär innan jobbet. Det är ju välkänt att han höll på med samma gränslösa beteende.

• Anonym (ö)
    Anonym (Trosluktare) skrev 2021-12-03 22:52:37 följande:

Någon mer som gillar det?

Ingen supervanlig kink fast finns på kartan. Fetischism = sexuell åtrå genom föremål, främst annan persons klädesplagg i ditt fall till kvinnors använda trosor.

Handlar här inte om en konventionell otrohet enligt min åsikt, moralen landar mer i strategi. Kvinnor som lånar ut sitt badrum med tvättkorg eller sin tvättstuga
    känner förmodligen obehag om någon utan deras vetskap använder orena trosor i tvättkorgen till att lukta på dem och fantisera. Tas steget längre med tillfredsställelse med hjälp av plaggen? Går det med nyinköpta?

Var hittas trosorna. Bör det finnas ett samtycke till bruk av annan individs använda underkläder. Vad anses allmänt?  
  • Anonym (Snäckan)

Om du känner personen, ja. Annars är det som en slags porr

• Anonym (ö)
    Anonym (Trosluktare) skrev 2021-12-03 08:11:13 följande:
    Är det otrohet?

Är det otrohet mot sin partner att dyka ner med näsan i någon annans använda trosor och känna doften av ägarens mus i trosorna och fantisera om trosägaren?

Vet att många tycker det är äckligt men alla gillar vi olika.

TS och tillika Trosluktare,

Vad anser du om min feedback och om mina frågor till dig?
    Anonym (ö) skrev 2021-12-04 05:40:11 följande:
    Ingen supervanlig kink fast finns på kartan. Fetischism = sexuell åtrå genom föremål, främst annan persons klädesplagg i ditt fall till kvinnors använda trosor.

Handlar här inte om en konventionell otrohet enligt min åsikt, moralen landar mer i strategi. Kvinnor som lånar ut sitt badrum med tvättkorg eller sin tvättstuga
    känner förmodligen obehag om någon utan deras vetskap använder orena trosor i tvättkorgen till att lukta på dem och fantisera. Tas steget längre med tillfredsställelse med hjälp av plaggen? Går det med nyinköpta?

Var hittas trosorna. Bör det finnas ett samtycke till bruk av annan individs använda underkläder. Vad anses allmänt?  
  • Anonym (Ja)

Ja det är det faktiskt, och förbannat äckligt. Otrohet handlar inte bara om penetration eller hångel.

• Anonym (sådär)
    Anonym (Trosluktare) skrev 2021-12-03 08:19:03 följande:

Fråga din partner, hon kanske oxå gillar att lukta på andras killingar
Svar på tråden Är det otrohet?