Är det otrohet?
Är det otrohet mot sin partner att dyka ner med näsan i någon annans använda trosor och känna doften av ägarens mus i trosorna och fantisera om trosägaren?
Vet att många tycker det är äckligt men alla gillar vi olika.
Är det otrohet mot sin partner att dyka ner med näsan i någon annans använda trosor och känna doften av ägarens mus i trosorna och fantisera om trosägaren?
Kort och koncist, min personliga åsikt. Nej, anser inte det är otrohet.
Däremot om det alltid är samma persons Trosor, då skulle jag säga att det blir lite på gränsen. Just besatthet av någon annan menar jag.
Jag anser inte det eftersom man inte kan kontrollera andras tankar.
Däremot är det ett beteende jag inte skulle acceptera och därför skulle jag anse att relationen är omöjlig.
Nej, absolut inte. Fantasier skadar inte någon om man sköter det diskret.
Finns det fler än jag här dom gör det?
Du menar att det här är egentligen en runktråd och inte en seriös fundering?
Män som gillar sånt, smyga runt i andras tvättkorgar och sniffa trosor tror jag ofta inte bara begränsar sitt beteende till det utan gör andra grejer med. Fluktar och kanske värre ändå.
I sig, att lukta på någons använda trosor utan att innehavaren av trosorna är medveten om detta är kanske inte ett övergrepp, men i gränslandet till det och nog ett tecken på att man är kapabel till allvarligare saker.
Det är ingen otrohet för ingen är skyldig att bara ha sex med den som man är ihop.
Att knulla är ett privilegium och det är den som blir bedragen har ingen rätt att klaga för den har inte rätt till sin partners kropp.
Otrohet? Nej.
Olämpligt? Ja.
Det är ingen otrohet för ingen är skyldig att bara ha sex med den som man är ihop.
Att knulla är ett privilegium och det är den som blir bedragen har ingen rätt att klaga för den har inte rätt till sin partners kropp.
Du är en runktomte som startar en sådan här tråd.
Om du går runt och sniffar olovandes i trosor är det fan jämställt med övergrepp.
Förutom att det är jävligt äckligt .....
Du borde rikta upp verksamheten innan snuten hittar dig med ett par trosor på huvudet i tvättstugan.
Någon mer som gillar det?
Det första jag frågar mig är hur du själv skulle tycka det var om din partner gjorde detsamma, med någon annan mans kalsonger?
Det andra jag frågar mig är, gör du detta? Isåfall, hur? Vart får du tag i andra kvinnors trosor?
Gör du det i smyg när ni är på besök hos någon så är det ett övergrepp mot den kvinnan du gör det mot. Ett sjukt beteende.
Har Anders Breivik släppts?
En fundering såhär innan jobbet. Det är ju välkänt att han höll på med samma gränslösa beteende.
Någon mer som gillar det?
Om du känner personen, ja. Annars är det som en slags porr
Ja det är det faktiskt, och förbannat äckligt. Otrohet handlar inte bara om penetration eller hångel.
Finns det fler än jag här dom gör det?