• Sun 5 Dec 2021 10:22
    2197 visningar
    6 svar
    -1
    6
    2197

    Gravid eller ej?

    Ni som har eller är gravida. Fick ni tydliga + från början? Är detta positivt resultat eller är det fel på testet? Tog digitalt & det visade inte gravid. Det som är mer tydligt tog jag 1 v senare än det som är otydligt. Är jag gravid eller ej?

  • Svar på tråden Gravid eller ej?
  • Sun 5 Dec 2021 10:26
    #1
    Aab9 skrev 2021-12-05 10:22:30 följande:
    Gravid eller ej?
    Ni som har eller är gravida. Fick ni tydliga + från början? Är detta positivt resultat eller är det fel på testet? Tog digitalt & det visade inte gravid. Det som är mer tydligt tog jag 1 v senare än det som är otydligt. Är jag gravid eller ej?

    //
    När hade du BIM eller är detta innan BIM? Tycker det ser ut som ett svagt plus, prova igen om någon dag :)
  • Sun 5 Dec 2021 10:26
    #2

    När skulle du haft mens?

  • Sun 5 Dec 2021 11:17
    #3
    Aab9 skrev 2021-12-05 10:22:30 följande:
    Gravid eller ej?
    Ni som har eller är gravida. Fick ni tydliga + från början? Är detta positivt resultat eller är det fel på testet? Tog digitalt & det visade inte gravid. Det som är mer tydligt tog jag 1 v senare än det som är otydligt. Är jag gravid eller ej?

    //
    På de bilder du lagt upp tycker jag inte testen ser positiva ut. Strecken är i mina ögon för smala och ojämna för att innebära positivt resultat. Därmed inte sagt att du inte är gravid, bara att testen på bild nog inte visar det.

    Jag har haft starka plus på BIM, även starka vid BIM-2-3 den gång jag testat tidigare. När är du i förhållande till BIM och ÄL?
  • Sun 26 Dec 2021 15:39
    #4

    Super intresserad ifall du fått ett tydligare svar tills nu? Jag tycks se ett svagt streck :)

  • Sun 26 Dec 2021 20:46
    #5

    GRAVIDITETSTEST

    Mensen är 4 dagar sen enligt min app. Tog test, visade detta (se kommentarer) och sen 2h senare tog jag ett digitalt som visade ?inte gravid?. Hur ska jag tolka detta?

    OBS: hade en blödning för 2v sen, som jag då trodde berodde på vaccinet.

  • Mon 27 Dec 2021 04:59
    #6

    Jag tycks se ett streck! Testa med ett digitalt med morgon urin eller vänta 2-3 dagar

Svar på tråden Gravid eller ej?