• Noslrac

    Svagt positivt eller spökstreck?

    Detta är ett test är tidigt - RFSU, taget 5 dagar innan BIM senare under dagen när jag tyvärr druckit väldigt mycket vatten. Men kunde inte låta bli! Har ju erfarenhet av dessa test? Jag har fått spökstreck förut men inte på testa tidigt testen, där har jag aldrig fått ett streck över huvud taget. Det är första försöket så kan inte bärja mig, kommer SÅKLART ta ett nytt test om några dagar, antagligen efter BIM. Men vill ändå höra era erfarenheter/vad ni tror.

  • Svar på tråden Svagt positivt eller spökstreck?
  • Anonym (.)

    Kan bara spekulera, har ingen stor erfarenhet av det här testet. Men när jag fick liknande streck var jag gravid. RFSU testa tidigt är värdelöst. Tog ett digitalt istället som visade gravid.

  • Noslrac
    Anonym (.) skrev 2021-12-05 17:09:57 följande:

    Kan bara spekulera, har ingen stor erfarenhet av det här testet. Men när jag fick liknande streck var jag gravid. RFSU testa tidigt är värdelöst. Tog ett digitalt istället som visade gravid.


    Spännande!! Till saken hör ju att mina bröstvårtor är av dubbla storlek hahaha. Helt puffiga och svullna, knottriga och står rätt ut dagarna i ända. Började för cirka 2 dagar sen och har aldrig varit med om något liknande, känner inte igen mina bröst. Men eftersom detta var vårt första försök vågar jag knappt hoppas på att man skulle ha sådan tur att lyckas på första försöket..
  • Noslrac

    Kan lägga till lite ?symtom? jag känt av för skojs skull. Har varit skengravid så många gånger då vi kört med avbrutet samlag men detta är INGET som när jag varit det. Då har jag känt mig trött och illamående. Nu är det snarare mina bröst som har ballat ur totalt. Inte sådär fruktansvärt ömma som folk beskriver dock men mina vårtgårdar är dubbelt så stora. Helt fluffiga och svullna samt nästan blåa av alla blodådror som syns. Känner knappt igen dem hahah. Förutom det har jag haft mensvärk sedan lite mer än en vecka efter ägglossning vilket jag inte känner igen från innan.

  • Anonym (.)

    Spännande! Mina bröst är också så ömma just nu och är mer eller mindre enda symtomet jag har. Varit lite mer lättirriterad med.

    Om du är BIM-5 tycker jag nästan ta ett digitalt. Tog mitt digitala på BIM-6 :) Uppdatera gärna med resultatet!

  • Noslrac
    Anonym (.) skrev 2021-12-05 17:47:23 följande:

    Spännande! Mina bröst är också så ömma just nu och är mer eller mindre enda symtomet jag har. Varit lite mer lättirriterad med.

    Om du är BIM-5 tycker jag nästan ta ett digitalt. Tog mitt digitala på BIM-6 :) Uppdatera gärna med resultatet!


    Jag vågar nästan inte ta ett test innan BIM för är så rädd att bli besviken, men jag lär ju göra det ändå för man är ju så nyfiken haha! Uppdaterar snarast jag vet såklart
  • hypotyreos98
    Noslrac skrev 2021-12-05 17:00:12 följande:
    Svagt positivt eller spökstreck?
    Detta är ett test är tidigt - RFSU, taget 5 dagar innan BIM senare under dagen när jag tyvärr druckit väldigt mycket vatten. Men kunde inte låta bli! Har ju erfarenhet av dessa test? Jag har fått spökstreck förut men inte på testa tidigt testen, där har jag aldrig fått ett streck över huvud taget. Det är första försöket så kan inte bärja mig, kommer SÅKLART ta ett nytt test om några dagar, antagligen efter BIM. Men vill ändå höra era erfarenheter/vad ni tror.

    //
    Jag ser ett svagt sträck! ????
  • Noslrac

    HÖRNI!!!!! Detta hände i morse på ett testa tidigt test - OCH ett clearblue digital test som sa gravid 1 - 2 veckor! Kan inte fatta detta, är så lycklig!!

  • Anonym (.)
    Noslrac skrev 2021-12-06 18:13:38 följande:

    HÖRNI!!!!! Detta hände i morse på ett testa tidigt test - OCH ett clearblue digital test som sa gravid 1 - 2 veckor! Kan inte fatta detta, är så lycklig!!


    Stort grattis!!!! Jag sa ju det ;) När är BF?
Svar på tråden Svagt positivt eller spökstreck?