• Aniiee

    Julvideor på youtube 2021

    Hej, hej, alla! Jag är bara 9 dagar sen med att göra den här tråden, hehe. 

    Jag tänkte, varför inte dela lite julvideor? Det kan vara nästan vad som helst, bara de har julkopplig. Matlagning, filmtrailers, julmusik, diskussioner, reaktioner, whatever. Enda kravet är att de måste vara från tidigast 1 November 2021. De får gärna vara från "idag" (dagen du länkar), så blir det lite lucköppning av det hela =P

    Jag har ju några dagar att ta igen, då.... så jag lägger 3 st här i trådstarten, och återkommer för hoppningsvis med mer sen.












    There is nothing in the world so irresistibly contagious as laughter and good humour.
  • Svar på tråden Julvideor på youtube 2021
  • SweeneyToad
    Aniiee skrev 2021-12-07 16:07:08 följande:
    Hej, hej, alla! Jag är bara 9 dagar sen med att göra den här tråden, hehe. 

    Jag tänkte, varför inte dela lite julvideor? Det kan vara nästan vad som helst, bara de har julkopplig. Matlagning, filmtrailers, julmusik, diskussioner, reaktioner, whatever. Enda kravet är att de måste vara från tidigast 1 November 2021. De får gärna vara från "idag" (dagen du länkar), så blir det lite lucköppning av det hela =P

    Jag har ju några dagar att ta igen, då.... så jag lägger 3 st här i trådstarten, och återkommer för hoppningsvis med mer sen.


    " target="_blank">




    " target="_blank">




    " target="_blank">

    Tummen upp för denna tråd! Men undrar en grej, varför måste det vara från tidigast 1 November 2021? 
    If I cannot fly, let me sing
  • Aniiee
    SweeneyToad skrev 2021-12-07 16:41:56 följande:
    Tummen upp för denna tråd! Men undrar en grej, varför måste det vara från tidigast 1 November 2021? 
    För att jag kände för nyheter. Annars kommer tråden bara nedmejas av massa gammalt som alla redan sett tusen gånger.

    Men gör gärna en tråd där du uppmanar till att länka gamla videor. Jag hoppar gärna in och bidrar där också.
    We need to take the wrong steps sometimes to find the right path.
Svar på tråden Julvideor på youtube 2021