• nyhere

    Hej föräldrar

    Hej föräldrar, jag vill göra en enkät om VAB(vård av barn) försäkringskassan, kan ni hjälpa mig för att svara några frågor? 
    Stor tack!Glad
    länk till frågor:
    https://forms.gle/43chBSoi2cabVa48A

  • Svar på tråden Hej föräldrar
  • Mortiscia80

    Vem är du, varför gör du undersökningen, vilket lärosäte representerar du? Och se till att städa upp i enkäten, både gällande stavning och grammatik! Dessutom undrar jag om det finns någon anledning till att den är på engelska istället för svenska.

  • nyhere
    Hej!  

    Jag ber om ursäkt för att jag bara slumpmässigt postade mina frågor tidigare.

    Just nu håller jag på att avsluta mina studier som UX Designer på Changemaker Educations. I våra skolprojekt arbetar vi alltid med riktiga kunders produkter/tjänster och de ger oss idén och vårt jobb är att utveckla och införliva idén i deras produkter genom en process.

    Den här gången har vi fått chansen att jobba med Försäkringskassan; specifikt med deras VAB-tjänst.  De har redan fått ett antal förfrågningar om att ändra tjänsten, så det är anledningen till att vi har detta uppdrag att tillgodose olika perspektiv.

    Min fråga till er idag är, har någon av er ansökt om VAB tidigare?
    Har ni ställts inför några utmaningar under er ansökan?
    Vad är förvirrande?
    Är det något steg som du fastnat i under ansökningsprocessen eller blev förvirrad över vart du skulle börja?  
    Har du använt appen? Hur hittade du den?

    Du får gärna ta upp och diskutera alla dina tidigare erfarenheter när det kommer till VAB, Det kommer säkerligen hjälpa oss att bygga något bättre och mer användbart.

    För den som vill har vi också frågestund för vidare diskussion och lärandemöjligheter.  Om någon av er skulle vilja vara med, vänligen hänvisa till de bifogade frågorna i Word-dokumenten.

    Tyvärr är frågorna skrivna på engelska, eftersom arbetsspråket för sett projekt är engelska.

    Jag uppskattar verkligen din tid och dina svar.
    Tack!
Svar på tråden Hej föräldrar