• Svar på tråden Handen på hjärtat - vad googlar du mest på?
  • sextiotalist

Styrande dokument, ord som jag är osäkra på stavning.

Sjukdomar som dyker upp. Platser

• Anonym (M)

Vad betyder ordet? Var ligger platsen? I vilken film/serie har jag sett den skådespelaren tidigare?

• Anonym (Kompott)

Allt möjligt från skådespelare till orter till sjukdomar till juridik till olika hemsidor och personer. 

• Glinda från Oz

Vad är Einar? Jag har Googlat på hur många som har vaccinerats i Sverige massor av gånger, 2-3 grejerna som står där Har jag Googlat också. Generellt sätt Googlar jag inte mer än en gång per grej (då vet jag svaret) 

Jag googlar ofta på skådespelare i olika serier, jag känner igen dem med är usel på att placera folk, då kollar jag upp vart jag sett dem. 

• Anonym (Mommo)

Det är verkligen jätteblandat!
    Min senaste sökhistorik:

Carolina Falkholt
    Polymerlera
    Torra slemhinnor
    Difteri
    Vad betyder namnet
    Kapybara
    Teen creampie
    Shuffleboard
    Doctor Who quote
    Strumpor Rymden
    Possum
    Reborn docka pris

• Anonym (Matmor)

Jag googlar absolut mest efter recept. Sen kommer nog låttexter/ackordanalyser, olika nyhetshändelser och barnsjukdomar.

• Anonym (Lia)

Vädret imorgon, affärers öppethållningstider, produkter jag vill köpa online eller ta reda på vilken affär som har det jag letar efter etc.

I somras googlade jag (i ren frustration då sömnen av given anledning uteblev) varför låter myggor?

• Anonym (Anonym)

Ord, stavning, synonymer, engelsk översättning, musiktexter, översättning musik från Jamaicansk engelska till engelska.

Sedan googlar jag alla som jag känt, alltså privatpersoner, vart de bor idag, när de flyttat, vart de bodde tidigare, med vem eller vilka de bor, hur de försörjer sig, om de har någon bil och vad som blivit av folk.

Sedan musikrelaterade sökningar.

• Pentra

Den senaste perioden mest Björn Hammarskjöld, Ariyana Love, hälsosamtal, Öystein Rönne, Ulf Bejerstrand, Lar Bern, Reiner Fuellmich m.fi., samt lagar och paragrafer, vissa läkemedel, hälsoinformation och massor av sådant som ger mig mer kunskaper om Covid-19-apparaten, men ofta har detta lett till tokentube.net, rumble.com och till odysee.com. ... 

Mvh,
    Pentra

Svar på tråden Handen på hjärtat - vad googlar du mest på?