• Annanathalia

    Läcker vatten vecka 15?

    Hej

    Gått här i två dagar och det känns som att det läcker vatten, inga mängder men lite och till och från. Är i vecka 15 och har fått flera missfall tidigare men aldrig kommit så här långt.

    Varit på UL idag, allt såg bra ut men barnmorskan kunde inte göra gynundersökning utan det behöver en läkare göra. 1177 säger att jag skall avvakta. Någon annan som varit med om liknande och hur hysterisk skall man bli?

  • Svar på tråden Läcker vatten vecka 15?
  • Ebo88
    Annanathalia skrev 2021-12-09 15:08:08 följande:
    Läcker vatten vecka 15?
    Hej

    Gått här i två dagar och det känns som att det läcker vatten, inga mängder men lite och till och från. Är i vecka 15 och har fått flera missfall tidigare men aldrig kommit så här långt.

    Varit på UL idag, allt såg bra ut men barnmorskan kunde inte göra gynundersökning utan det behöver en läkare göra. 1177 säger att jag skall avvakta. Någon annan som varit med om liknande och hur hysterisk skall man bli?
    Jag hade ringt och bokat tid på gyn för us. Förklara din situation och säg att du vill boka tid. Överdriv om så är men om du tror att du läcker vatten så bör du ju få hjälp med det!
Svar på tråden Läcker vatten vecka 15?