• Thu 9 Dec 2021 21:11
    3417 visningar
    2 svar
    2
    3417

    Vad är en drainer?

    Min 14 åriga son har börjat använda sig av ord som "drainer" och "sad boys". Han har även börjat kalla sig själv det. Är detta något bra eller dåligt? 

  • Svar på tråden Vad är en drainer?
  • Anonym (oroli­g mamma)
    Thu 9 Dec 2021 21:15
    #1
    +1

    Min son har också börjat använda det ordet, först trodde jag han pratade om att dränera avloppet. Det skulle vara till väldigt stor hjälp om så vore fallet, men jag tror tyvärr inte att det är vad han menar. Hans garderob börjar bli fylld med såna dära fiskehattar men han envisas med att kalla dem för "bucket hats". Jag förstår verkligen ingenting. 

    Varje gång vi sitter i bilen sätter han på "musik" som jag bara kan beskriva som oljud. Det går ju knappt att förstå vad de säger?!?!

    Jag tror detta är något hemskt och har börjat prata med min man om att eventuellt sätta sonen på terapi.

  • Anonym (Robba­n)
    Thu 9 Dec 2021 21:16
    #2
    Anonym (orolig mamma) skrev 2021-12-09 21:15:13 följande:

    Min son har också börjat använda det ordet, först trodde jag han pratade om att dränera avloppet. Det skulle vara till väldigt stor hjälp om så vore fallet, men jag tror tyvärr inte att det är vad han menar. Hans garderob börjar bli fylld med såna dära fiskehattar men han envisas med att kalla dem för "bucket hats". Jag förstår verkligen ingenting. 

    Varje gång vi sitter i bilen sätter han på "musik" som jag bara kan beskriva som oljud. Det går ju knappt att förstå vad de säger?!?!

    Jag tror detta är något hemskt och har börjat prata med min man om att eventuellt sätta sonen på terapi.


    Tack för snabbt svar. Hitta nån artist som hette blade eller något. Men jag ska ta ett snack med pojken
Svar på tråden Vad är en drainer?