• Anonym (Tindrar)

Träffat någon från Tinder?

Tomte
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Träffat någon från Tinder?
  • Anonym (E)

Under alla år jag hade tinder och av alla tusentals matchningar jag hade så tror jag att jag träffat 1 därifrån. Tror. Det kan vara 0 också.

• Sanlin90

Jag träffade min sambo/pappan till mitt barn på tinder, vi har varit tillsammans i 3 år i januari

• exandthecity

Träffade en flertal från Spraydate åren 2000 - 2001, antagligen några 2002 också. 

Nybliven singel igen efter långt äktenskap (nej inte från spraydate) och har inte laddat ner någon dejtingapp eller reggat mej på nån dejtingsajt.

• Anonym (A)

Nej, det har jag inte

• Anonym (Mman)

Extremt dålig poll....

Mina svar.

-Ja

-endast för sex

-Ja seriöst

• Elizabethsmith

Ja. Träffade faktiskt min bästa vän där som jag senare in i relationen även hade sex med. Var rätt random, var inne då och då när jag hade tråkigt, sen började vi prata och blev bästa vänner. 8 år sedan nu (:

Sen har jag träffat några andra för sex.

Fast detta var badoo då tinder var för nytt där jag bor.

• Anonym (MM)

Är 40+ och har aldrig haft särskilt svårt att träffa män vare sig irl eller på dejtingsajter. Träffade barnens pappa på spray date för 15 år sedan, sen min stora kärlek och flera ?potentiella pojkvänner? på match och Happy pancake. Tinder däremot- det mesta rinner bara ut i sanden där. Tog 9 månader av ganska aktivt letande på Tinder (var sporadiskt på HP samtidigt men träffade ändå fler därifrån) innan jag träffade nån jag ens kunde tänka mig att pussa och ytterligare 9 månader innan jag träffade nån som jag hade potential till något mer med därifrån (tillsammans seriöst nu dock). Från andra sajter har ingen nånsin tackat nej till att fortsätta träffa mig, men det hände med ett par Tinder-dejter. Och nej, de var inte ?för snygga för mig?, väldigt genomsnittliga och båda aningen äldre jämfört med mina andra dejter. Tror det är formatet som gör att man ser varandra mer som objekt än på mer textbaserade dejtingsajter, så det blir svårare att fatta ett djupare intresse.

• Anonym (Tindrar)
    Elizabethsmith skrev 2021-12-12 02:50:54 följande:

Ja. Träffade faktiskt min bästa vän där som jag senare in i relationen även hade sex med. Var rätt random, var inne då och då när jag hade tråkigt, sen började vi prata och blev bästa vänner. 8 år sedan nu (:

Sen har jag träffat några andra för sex.

Fast detta var badoo då tinder var för nytt där jag bor.

Badoo och Tinder är sexappar alltså, som alla säger.
  • Pinotage
    Anonym (Mman) skrev 2021-12-11 20:12:58 följande:

Extremt dålig poll....

Mina svar.

-Ja

-endast för sex

-Ja seriöst

Håller med - jag prickar också in dom tre. Några gånger bara sex, men även en som blev seriös.
Svar på tråden Träffat någon från Tinder?