• Anonym (Kaffedraken)

    Kliar i slidan, inte svamp

    Hej!

    För 1-2 veckor sen så började det klia i fiffi precis innan mens (när det mörka började) det sved också som jag ibland har fått. Men kliandet var något helt nytt.

    Fick tablett mot svamp för jag trodde att det var det som var påväg. Tog tabletten på måndag eller tisdag. Allt var lugnt fram tills jag fick min mens på söndagen och då började det klia igen. Efter någon dag in i mensen slutade det att klia.

    Sen i förrgår kände jag det igen, tog då liquid gel från multigyn och dagen efter kändes det bra. Och den krämen kom ut då och då under hela gårdagen.

    Tog inte den igår natt (natten till idag) då min pojkvän ska komma hit inatt. Och vaknade med en fruktansvärd klåda. Det är som om att det är något vid ingången som kliar, typ en hudbit?

    Och i början av allt detta så kändes det som om att den är en liten Sten i öppningen som ger ett tryck och då att det kliar?

    Det kliar inte någon annanstans, är inte torr, är inte svullen utanpå. Det är endast vid och i ingången.

    Ska boka tid till bm på måndag och hoppas att jag får en tid snabbt. Men tills dess så vill jag se om någon vet vad detta kan vara och vad man kan göra så länge?

    Blir galen av det här kliandet och obehaget.

    Har haft svamp mååånga gånger och detta är inte det.

    Tacksam för svar!

Svar på tråden Kliar i slidan, inte svamp