Hinnsvepning
Gjorde precis en hinnsvepning. 1 cm öppen och 1 cm mjuk tapp. Ni med samma förutsättningar - hände något för er? Och i så fall när?
Gjorde precis en hinnsvepning. 1 cm öppen och 1 cm mjuk tapp. Ni med samma förutsättningar - hände något för er? Och i så fall när?
För mig blev det mest en massa svinjobbiga pinvärkar av hinnsvepning, tyvärr. Dröjde nästan en vecka från hinnsvepning tills det faktiskt satte igång.
Olika för olika graviditeter. Med ettan så hade jag samma förutsättningar som dig. Hinnsvepning på torsdag. Glesa Värkar startade fredag morgon som eskalerade med tiden. Dottern född lördag kväll.
Tvåan var öppen mer men hinnsvöeningen gav endast lite mer sammandragningar.
Med trean, hinnsvepning på tisdag eftermiddag. Värkar startade tidig morgon till onsdag. Sonen föddes natten till torsdag.
Jag var inte öppen men mogen när jag fick hinnsvepning. Samma dag gick slemproppen sen var det inte mer den dagen.
Sov hela natten (12 timmar) sen vaknade jag av värkar å på natten föddes sonen :)
Jag gjorde en svepning kl 10 på förmiddagen, barnet är fött vid 9bpå kvällen. Värkarna startade vid 2 på eftermiddagen. Jag var inte öppen alls.
Jag gjorde 5 hinnsvepningar varannan dag,
hände absolut ingenting :/