• Mimmiimimmii

    Extra farmor o farfar

    Hej

    Jag har en helt fantastik familj.2 lite större barn o en sladdis på 1år. Barnen mår bra o år goa o snälla. Jag har allt jag kan önska mig men barnens farmor o farfar dog unga. Mina föräldrar är ständigt upptagna med min systers barn o vi saknar den lite äldre generationen som är så underbar för barn.

    Inte för barnvakt mm utan för oss alla. Har länge drömt om att få träffa ett äldre par som vi kunde glädja o som vi kunde få glädje av. Hitta på roliga saker med o dela vardagliga saker.

    Kan man annonsera ut något sådant någonstans eller är jag bara desperat? Saknar min mor o far oxå men har gett upp de har inte tid o vi blir alltid så besvikna.

  • Svar på tråden Extra farmor o farfar
  • Anonym (Tomtemor)

    Det kanske är lättare att hitta seriösa folk om ni finner något par i grannskapet? Då blir det lite mer naturligt att man pratas vid, bjuder in på fika, bjuda över dem på juldagsmiddag och så rullar det på liksom.

  • Mimmiimimmii

    Ja, tänkt tanken. Har världens goaste grannar men tror de vill ha de precis som vi har det.

    De är nog svårt att hitta, men tänker att det säkert är många äldre som är ensamma o behöver det som vi.

    En dag kanske de bara dyker upp man vill ju inte vara påflugen utan att det ska vara naturligt.

Svar på tråden Extra farmor o farfar