• Niiinisen

    ÅSIKTER OM NYA SEX AND THE CITY

    Jag vill höra alla era åsikter om nya Sex and the city ? And Just Like That. 

    Som att Samantha skulle säga upp bekantskapen med sitt tjejgäng för att hon fått sparken av Carrie? Är dom seriösa? Vilken spott i ansiktet på en så otrolig karaktär som burit serien år efter år. 

    Vad tycker ni? Bra som dåligt. 

  • Svar på tråden ÅSIKTER OM NYA SEX AND THE CITY
  • Anonym (Sam)

    Tycker skaparna är riktiga SVIN mot Samantha som lägger all skuld på henne. Jag tror knappast Samantha skulle säga upp kontakten med hela gänget och lämna kontinenten. Så vansinnigt dumt.

    Jag var nästan övertygad om att hon skulle ha fått tillbaka cancern och dött precis när serien startade.

    Trist att de tog livet av Big.

    Hur tusan ser Charlotte ut, vad har hon sprutat in i ansiktet?? Hon ser ju jättekonstig ut!

  • Anonym (Duvan)
    Charlotte har de tryckt i så mkt fillers att hon knappt kan skådespela? Såg knappt att det var hon!?
  • LFF
    Niiinisen skrev 2021-12-13 21:26:56 följande:
    ÅSIKTER OM NYA SEX AND THE CITY

    Jag vill höra alla era åsikter om nya Sex and the city ? And Just Like That. 

    Som att Samantha skulle säga upp bekantskapen med sitt tjejgäng för att hon fått sparken av Carrie? Är dom seriösa? Vilken spott i ansiktet på en så otrolig karaktär som burit serien år efter år. 

    Vad tycker ni? Bra som dåligt. 


    Eftersom Kim Cattrall blivit ovän med SJP och resten av gänget så gjorde man på detta vis i serien då de inte ville jobba ihop. Eftersom man inte dödat Sam så har man en öppning ifall läget mellan Kim och de övriga skulle bli mindre frostigt.
  • Anonym (Värdigt)
    Anonym (Sam) skrev 2021-12-13 21:42:18 följande:

    Tycker skaparna är riktiga SVIN mot Samantha som lägger all skuld på henne. Jag tror knappast Samantha skulle säga upp kontakten med hela gänget och lämna kontinenten. Så vansinnigt dumt.

    Jag var nästan övertygad om att hon skulle ha fått tillbaka cancern och dött precis när serien startade.

    Trist att de tog livet av Big.

    Hur tusan ser Charlotte ut, vad har hon sprutat in i ansiktet?? Hon ser ju jättekonstig ut!


    Det hade ju vart mer värdigt för Samantha än att hon endast skulle vara vän pga marknadsföringen av Carrie. Grunden i SATC är ju att deras vänskap var sann och med tanke på Samanthas uteslutande så var hon alltså ingen riktig vän då?

    Nej usch, har inte kollat och kommer inte göra det heller.

    Kollar hellre om gammal serien
  • Anonym (Gamla)

    Är det gamla fans som Kollar på de  här serien 30+? Är ni alla besvikna 

Svar på tråden ÅSIKTER OM NYA SEX AND THE CITY