• Jagarjordgubbar97

    Hjälp?? Kär i min typ ”pojkväns” bror

    Hej! Jag är en tjej på 20+.

    Jag var i ett väldigt destruktivt förhållande & började då träffa en annan ganska snabbt när det tog slut. Allt kändes bra, men något kändes samtidigt väldigt fel. Trodde de va pga jag nyss gjort slut med mitt ex. Men helt ärligt så bryr jag mig inte om honom eller att vi gjort slut,

    Nu har de gått 1,5 månad sen jag började träffa denna killen, han säger att han är kär i mig & jag har sagt att jag gillar honom. Men det känns inte rätt. När vi kom hem från våran utomlandsresa så hämtade hans bror oss & skulle köra hem oss. & samma natt hade vi bestämt på tåget att vi skulle bli tillsammans. Där & då kände jag ba ?wtf, varför känner jag mig så konstigt i kroppen?. Han gav mig ögonkontakt & log väldigt stort mot mig, hela min kropp blev varm & började pirra. Några dagar har gått senare (idag), & han har varit här i princip varje dag sen vi kom hem & jag blir helt till mig när jag ser honom. Känns som att jag får vibbarna av att han är väldigt nyfiken på mig. Kroppspråket & hans beteende.

    När jag får ögonkontakt med honom så stannar allting upp, jag får samma känsla i kroppen som jag fick med mig största första kärlek. Har inte känt såhär sen dess. De sprudlar en varm het lava i mina blodådror & fjärilarna flyger fritt i magen, jag blir svettig om händerna & överläppen. Wow kan inte förklara. Har så dåligt samvete för vill berätta detta för båda två, då de e sjukt jobbigt men känns som att jag bara kommer förstöra detta oavsett hur jag gör. fan, jag kan verkligen inte styra mina känslor

  • Svar på tråden Hjälp?? Kär i min typ ”pojkväns” bror
  • Anonym (A)

    Du måste backa med killen du dejtar. Säg att ni gick för fort fram och att du hellre vill att ni lär känna varandra ordentligt innan ni ens funderar på en relation. En och en halv månad räcker verkligen inte. Helst ska du bryta helt med honom för om du är förtjust i hans bror kommer ni aldrig kunna ha en relation. Och eftersom du redan trampat i klaveret genom att bli ihop med den här killen så kommer du inte kunna dejta hans bror heller, för då blir det konstigt där också.

Svar på tråden Hjälp?? Kär i min typ ”pojkväns” bror