• As2022

    Kommer inte över henne

    Min föredetta tjej lämnade mig för ca 2 månader sedan. Vi hade en bra relation, såklart som i alla relationer hade vi våra toppar och dalar. Men inget extraordinärt problem eller dylikt. Iaf, jag kan inte komma över henne. Jag tänker på henne konstant varje dag trots att jag verkligen försöker att ej göra det. Det är otroligt svårt och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har någon något tips på vad jag kan göra? / En hjärtekrossad kille

  • Svar på tråden Kommer inte över henne
  • FallenAngelNr1000

    Sånt där är jobbigt.


    Det bästa du kan göra är att inte störa henne tyvärr du du kommer vara känslomässigt instabil och du kommer uppfatta henne som extremt kall om hon inte besvarar din önskan, vilket i sig bara skadar dig än mer.


    Livet går vidare även om man saknar sin x i 7 år efteråt.


    Försök finna någon hobby. Finns dock inget direkt svar på din fråga förutom att du inte ska glömma bort dig själv på vägen! Sluta inte leva utan gör saker.


    När det tog slut med min första flickvän så fick jag en brutal ångest attack och däckade utav utmattning. Idag är vi kompisar över messenger och skriver några ggr per år typ med varandra. Hon har ju ny, detta var ju ett bra tag sen vi båda har haft flera olika därefter. Det slutar faktiskt göra ont med tiden, även om an känner att man bara vill plocka ut hjärtat och kasta iväg det och aldrig se det igen! 


    Tror det viktigaste är att du fokuserar på dig själv, för gör du inte det så kommer du sitta en dag och ångra allt du inte gjorde. 


    Det kommer gå bra för dig, sålänge du inte blir hotfull eller aggressiv. Arbeta på dig själv som sagt.

Svar på tråden Kommer inte över henne