• Anonym (WTF?!?!)

    Han flörtar med en mamma på sitt arbete?

    Min sambo som arbetar med barn har mycket kontakt med en av mammorna.

    Ett meddelande ploppade upp på skärmen med en bild där hon badar. Detta gjorde att jag ville se mer. Han låser ej sin mobil vi har kunnat använda varandras telefoner.

    Iallafall där finns bilder han skickat på honom och hennes barn med honom i fokus flera meddelanden som hur hon mår, flera komplimanger mm. De har en daglig kontakt även på helger sedan 4mån, men inget snuskigt. Hon har skickat hjärtan mm och skriver att hon tycker mycket om honom.

    De har även träffats ute bara de 2.

    Han säger nu att de bara är bra vänner och att tjejen vet att han har sambo , men jag tror att det är något annat bla för jag inte viste om detta. Han har gömt det för mig. Tankar? ??

  • Svar på tråden Han flörtar med en mamma på sitt arbete?
  • Anonym (T)
    Anonym (M) skrev 2021-12-17 12:39:15 följande:

    Han är otrogen


    Om han inte ännu är det är det bara en tidsfråga.
  • Fjäril kär

    Om han gömt detta för dig så vet denna tjej givetvis ingenting om att du existerar. Möjligtvis att han påstår att ni håller på att separera eller den vanliga lögnen om att ni bara bor som kompisar.

  • Anonym (jaha)

    Jösses, jag blir alltid lika förvånad över hur svårt många verkar ha för att stå upp för sig själv.

    Såhär är det TS, världen är inte en plats där alla håller varandra i handen och sjunger akumbaya 24/7. Det finns ALLTID människor som kliver över gränsen bara för att de vill det. Och då är det upp till DIG att förklara för dem var gränsen går klart och tydligt, ingen annan kommer göra det åt dig.

    Andras respekt är ingen man får gratis, det är något man gör sig förtjänt av genom att stå upp för sig själv när det behövs. Och det är något man behöver göra från första början, konstant i smått och stort.

    Din sambo har klivit över gränsen och det VET han, men han kommer liksom inte ändra på sig genom att du är snäll. Han gör så för att han VET att du är för vek för att säga ifrån och därför töjer han på gränserna tills det säger stopp. Och så länge det inte säger stopp så kommer han fortsätta töja.

    Mao, det du behöver göra är att sluta vara dumsnäll och vek och stå upp för dig själv och visa för din sambo var gränsen går. Men då måste du oxå vara stark nog att ta fajten och dess konsekvenser.

    Mitt förslag är att du INTE går in i idiotdiskussioner med din sambo om "vänskap" hit eller dit för det kommer bara leda till bisarra diskussioner utan säg bara att han kan ha sin vän bäst han vill med så får han göra det utan dig sen får han välja. Men se till då att hålla det du säger för han kommer givetvis att testa dig för att se var din gräns går i praktiken.

  • Anonym (jaha)
    Fjäril kär skrev 2021-12-17 13:24:21 följande:

    Om han gömt detta för dig så vet denna tjej givetvis ingenting om att du existerar. Möjligtvis att han påstår att ni håller på att separera eller den vanliga lögnen om att ni bara bor som kompisar.


    Nja, det finns tyvärr gott om egoister som fullkomligen skiter i om den andra har partner eller inte bara de får vad de anser sig behöva.... det kan lika väl vara så att tjejen vet om TS och har en egen partner, men precis som TS sambo så skiter hon i det för det är ju så pirrigt och trevligt med bekräftelse och romantik.
  • Anonym (ja eller hur)
    Fjäril kär skrev 2021-12-17 13:24:21 följande:

    Om han gömt detta för dig så vet denna tjej givetvis ingenting om att du existerar. Möjligtvis att han påstår att ni håller på att separera eller den vanliga lögnen om att ni bara bor som kompisar.


    haha, vaddå vanliga lögnen? Män och kvinnor som bor ihop är sambos.
  • Tecum

    Varför skulle de inte kunna vara vänner? Kan aldrig män och kvinnor vara bara vänner? Är alla människor otrogna  eller vill vara otrogna? Ska vi göra som muslimerna och separera män och kvinnor, vilket är det logiska om man drar konsekvenserna av det ni skriver?

    Att han inte sagt något kan bero på att TS är svartsjuk av sig, vilket hon faktiskt verka vara. 

  • Ocdmänniska

    Svårt för tänker ju självklart kan män och kvinnor vara vänner. Men skulle inte på ett vis bli bekväm med det om det var min sambo, inte heller skulle jag välja att träffa människan själv bara oss 2 om det var att jag hade träffat en kille och börja bli vän med han, av respekt för min sambo. Men samtidigt kan det var att jag känner inget behov direkt av att prata med andra eller skapa nya vänskap.

    Men vad är kontexten med att hon skickade bild på sig när hon badade? För det låter ju random.

  • Anonym
    Anonym (WTF?!?!) skrev 2021-12-17 11:57:47 följande:
    Han flörtar med en mamma på sitt arbete?

    Min sambo som arbetar med barn har mycket kontakt med en av mammorna.

    Ett meddelande ploppade upp på skärmen med en bild där hon badar. Detta gjorde att jag ville se mer. Han låser ej sin mobil vi har kunnat använda varandras telefoner.

    Iallafall där finns bilder han skickat på honom och hennes barn med honom i fokus flera meddelanden som hur hon mår, flera komplimanger mm. De har en daglig kontakt även på helger sedan 4mån, men inget snuskigt. Hon har skickat hjärtan mm och skriver att hon tycker mycket om honom.

    De har även träffats ute bara de 2.

    Han säger nu att de bara är bra vänner och att tjejen vet att han har sambo , men jag tror att det är något annat bla för jag inte viste om detta. Han har gömt det för mig. Tankar? ??


    Har ni gemensamma barn?
  • Anonym (WTF?!?!)
    Anonym skrev 2021-12-17 23:12:22 följande:

    Har ni gemensamma barn?


    NEJ. Inga barn. Jag anser att hon är jätte flörtig i sina meddelande och han stoppar inte eller markerar ej utan håller de levande genom att svara.
Svar på tråden Han flörtar med en mamma på sitt arbete?