• RenLuft

    Försöker Familjeliv överhuvudtaget fixa sin hemsida?

    Hej!
    Förde första tycker jag att det är en snygg design. Men sidan är katastrof. Ibland försvinner ''Mina länkar'' och ibland är den där. Mitt trick är att jag kan ''uppdatera'' sidan och då kommer den fram. Men det är inte det stora problemet. Det drygaste problemet jag kan komma på just nu är när man skapar en tråd och blir det för lång ''novell'', då följer ''Starta tråd''-knappen med in till texten. Om man vill vara anonym, så försvinner den rutan och då måste man egentligen ha bestämt sig för att vara anonym, innan man börjar skriva. Annars ''försvinner'' den med i texten och det går inte att klicka på att man vill vara anonym.

    En liten vis problem finns det också när man skall skapa inlägg. Ibland kommer inte sin inlägg med i svängarna och då måste man klicka på knappen igen, så det som man skrivit kommer med i tråden. Försöker Familjeliv överhuvudtaget försöka fixa sin sida? Jag kan tänka mig att det är svårt att ordna en hemsida och det är säkert jobbigt med allt med teknik o.s.v. Men någon person bakom kulisserna måste väl vara duktig på datorer och teknik? ANNARS får man väl försöka fixa någon som kan fixa en hemsida?

    Det är helt enkelt buggar som är jobbiga.

    Tack på förhand!

Svar på tråden Försöker Familjeliv överhuvudtaget fixa sin hemsida?