• mandelskrutten

    Gjort bort mig fullständigt! Kollega!

    Har gjort bort mig ordentligt!

    En kollega jag jobbar med har den mest manliga rösten jag någonsin hört!

    Dum som jag var säger jag det till honom! Han tror nu att jag är förälskad i honom och säger att jag ger honom så mycket komplimanger. Gällde även en bild han ser mycket bra ut på.

    Vad ska jag göra! Är väll korkad förklarad av hela avdelningen.

  • Svar på tråden Gjort bort mig fullständigt! Kollega!
  • KittyK80

    Jaha, jag trodde han var vulgär och hade stor mage och att du avskydde honom.

  • mandelskrutten

    Han är bra mycket snyggare på bild.I verkligheten har han ölmage ja.

    Tränar inget, ensamstående och har det knapert.

    Ser ändå det fina i honom och tycker han är snäll men ja han kan fråga rakt ut:

    : Hade du sex igår? Du ser så glad ut. Till kollegor... Så att andra hör bland annat jag...,

  • Guldnovan

    Hm...det låter som om du beskriver min kollega....oxå mörk röst. Haha tänk om det var det...han kan oxå vräka ur sig sånt.

  • mandelskrutten
    Guldnovan skrev 2021-12-22 23:39:55 följande:

    Hm...det låter som om du beskriver min kollega....oxå mörk röst. Haha tänk om det var det...han kan oxå vräka ur sig sånt.


    Har har en vacker manlig röst din kollega?

    Varför vräker somliga ur sig sex saker bara sådär och speglar allt på sånt?
  • KittyK80

    Ja du, Mandelskratten. Det har blivit många trådar om den här mannen nu. Du skriver till exempel att du har "minskad lust att ens vara på arbetsplatsen" på grund av homom. Att du hellre jobbar hemifrån på grund av honom. Varför ger du då honom komplimanger? Du verkar livrädd för att han ska tro att du gillar honom, men ändå säger du sådana saker. Varför?



    Mån 15 nov 16:57

    "Så arg på den här killen.
    Han har sett till att rykten börjar gå som att jag är ute efter sex.
    Han minimerar kvinnor eller mig iallafall.

    Han sa idag på ett möte att han anser en kvinnlig kollega i Polen ej duglig/kompetent till något.Vad ska vi ha henne till sa han.

    Han vill visa sig överlägsen andra, har stor ölmage o h med i Lexbase.

    Enda han har som är bra är sin röst.

    Nu sitter jag hemma och jobbar istället för att veta på kontoret då jag påverkas av det här för mycket."
  • RenLuft
    mandelskrutten skrev 2021-12-22 23:16:22 följande:
    Gjort bort mig fullständigt! Kollega!

    Har gjort bort mig ordentligt!

    En kollega jag jobbar med har den mest manliga rösten jag någonsin hört!

    Dum som jag var säger jag det till honom! Han tror nu att jag är förälskad i honom och säger att jag ger honom så mycket komplimanger. Gällde även en bild han ser mycket bra ut på.

    Vad ska jag göra! Är väll korkad förklarad av hela avdelningen.


    Säg att det bara var en vanlig komplimang och att du inte är förälskad i honom. Tråkigt att hela avdelningen tror något annat....
  • mandelskrutten

    Jag tycker synd om honom då jag vet att han har varit med om tuff separation, lyckats hitta bostad, få vara med sin dotter endabarn, utländsk.

    Han är fin på något sätt men uttrycker sig ombildat just med anspråk på sex.

    Hans röst är attraktiv.

Svar på tråden Gjort bort mig fullständigt! Kollega!