• BebbosMamma

    Positivt?

    Hej!

    Hjälp att tyda graviditetstest. Inte använt morgonurin och bim är idag. Ska ta ett med morgonurin imorgon men behöver bolla lite.

  • Svar på tråden Positivt?
  • svansmamman
    BebbosMamma skrev 2021-12-28 19:59:50 följande:
    Positivt?

    Hej!

    Hjälp att tyda graviditetstest. Inte använt morgonurin och bim är idag. Ska ta ett med morgonurin imorgon men behöver bolla lite.


    Tveklöst negativt skulle jag säga. Strecket ska vara lika tjockt som kontrollstrecket och jämnt i färgen för att innebära positivt. Testet på bilden ser ut som ett typiskt "torkstreck" från cb. Därmed inte sagt att du inte är gravid, bara att testet inte visar det! Glad Det låter bra att ta ett nytt test imorgon med morgonurin, använd förslagsvis ett cb digital med veckoindikator så slipper du fundera. 

    Jag håller tummarna för att resultatet blir som du önskar! 
  • isoldelively
    BebbosMamma skrev 2021-12-28 19:59:50 följande:
    Positivt?
    Hej!

    Hjälp att tyda graviditetstest. Inte använt morgonurin och bim är idag. Ska ta ett med morgonurin imorgon men behöver bolla lite.

    //
    Hade detta kommit upp inom 3-5 min hade jag räknat det som positivt, har själv fått sådär svagt som varit positiva flera ggr. Men med tanke på att det tog så lång tid som 8 min hade jag tolkat det som negativt och tagit ett nytt.
Svar på tråden Positivt?