• Anonym (Ida)

    Min kille kollar nakna tjejer

    Min kille har skaffat onlyfans. Skulle ni tycka det var okej om er kille gjorde det? Har haft överseende med porr då det är själva akten han tänder på. Att en kille sätter på en tjej... äger inte hans sexualitet. Men när han endast kollar nakna brudar så får det mig att bli ledsen.. och att han dessutom vill betala för att se... känns då som han är tänd och sugen på att göra nåt sexuellt med tjejerna.. medans porr är en helt annan sak... vad tycker ni?

  • Svar på tråden Min kille kollar nakna tjejer
  • Anonym (Nej)

    Nej, det är inte ok. Men du kommer få många svar som kommer idiotförklara dig och att porr är helt ok. Det som är viktigt är hur DU känner och hur DU mår av det, om du inte mår bra så är det inte ok i en relation för din del. Då är det så.

    Det jag är mest förbryllad över är att du är ok med porr men inte med porr, om du förstår. För onlyfans är inget annat än annan typ av porr. Hade du haft problem med om han skulle köpa porrtidningar också? Det blir liksom motsägelsefullt att du är ok med att han ser folk som har sex men inte onlyfans.

  • Anonym (Ida)
    Anonym (Nej) skrev 2021-12-30 12:12:15 följande:

    Nej, det är inte ok. Men du kommer få många svar som kommer idiotförklara dig och att porr är helt ok. Det som är viktigt är hur DU känner och hur DU mår av det, om du inte mår bra så är det inte ok i en relation för din del. Då är det så.

    Det jag är mest förbryllad över är att du är ok med porr men inte med porr, om du förstår. För onlyfans är inget annat än annan typ av porr. Hade du haft problem med om han skulle köpa porrtidningar också? Det blir liksom motsägelsefullt att du är ok med att han ser folk som har sex men inte onlyfans.


    Han åkte även partykryssning nyligen o min kompis såg han prata med sitt gamla kk. Visst dom låg inte men att han ens började prata med henne? Skulle du tyckt de va dåligt?
  • SaraL77
    Anonym (Ida) skrev 2021-12-30 12:20:11 följande:

    Han åkte även partykryssning nyligen o min kompis såg han prata med sitt gamla kk. Visst dom låg inte men att han ens började prata med henne? Skulle du tyckt de va dåligt?


    Du kanske borde jobba på ditt självförtroende innan du ger dig in i en relation?
  • Anonym (Prata)

    Jag kan tycka att den bra början hade varit att ni pratade om det trevligt och lugnt. Varför han gör som han gör och om det är något han saknar i er relation som ni bägge skulle kunna tänka er att bli bättre på.

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Ida) skrev 2021-12-30 12:20:11 följande:
    Han åkte även partykryssning nyligen o min kompis såg han prata med sitt gamla kk. Visst dom låg inte men att han ens började prata med henne? Skulle du tyckt de va dåligt?
    Det är inte hans fel att han råkade på ett gammalt kk, det är många som skulle hälsa på varandra i det läget. Om ni inte har kommit överens om att de inte ska ha kontakt? Hade du reagerat likadant om det vore ett ex, får han inte prata med dem heller?

    Din kompis vet däremot inte om de låg med varandra, de kan ha mötts upp senare igen. Såvida inte din kompis delade hytt med din kille förstås.

    Det jag reagerar mer på är att han ens var där. Om han vill leva tonårsliv med partykryssningar på egen hand så låt honom göra det. Utan dig.
  • Anonym (Casanova)

    Rätt vanligt att killar tittar på nakna brudar. Jobbar bara med killar. Läckta bilder när kändisar är nakna är en populär kategori. Inget dom visar för lilla frugan där hemma direkt.

    Har däremot inte förstått grejen med att betala för att se nakenbilder. Finns ju miljarder gratisbilder/filmer. Det är ju inget personligt att man måste se just "den tjejen" när man kollar på nätet.

    Finns en låt som går/heter:
    "Halleluja och amen, nätet är fyllt utav nakna kvinnor"

    Ligger något i det.

  • Anonym (Ida)
    Anonym (Nej) skrev 2021-12-30 12:28:21 följande:

    Det är inte hans fel att han råkade på ett gammalt kk, det är många som skulle hälsa på varandra i det läget. Om ni inte har kommit överens om att de inte ska ha kontakt? Hade du reagerat likadant om det vore ett ex, får han inte prata med dem heller?

    Din kompis vet däremot inte om de låg med varandra, de kan ha mötts upp senare igen. Såvida inte din kompis delade hytt med din kille förstås.

    Det jag reagerar mer på är att han ens var där. Om han vill leva tonårsliv med partykryssningar på egen hand så låt honom göra det. Utan dig.


    Ja men jag tog kontakt med hans kk och hon berättade att han försökte ta kontakt med henne o skrev med henne på Snapchat men att hon dissade. Hon screenade allt så tror henne
  • SaraL77
    Anonym (Ida) skrev 2021-12-30 12:50:38 följande:

    Ja men jag tog kontakt med hans kk och hon berättade att han försökte ta kontakt med henne o skrev med henne på Snapchat men att hon dissade. Hon screenade allt så tror henne


    Varför tog du kontakt med kk från första början? Sjukligt beteende om du frågar mig.
  • Anonym (Ida)
    SaraL77 skrev 2021-12-30 12:55:42 följande:

    Varför tog du kontakt med kk från första början? Sjukligt beteende om du frågar mig.


    För fick bilder skickade att han va med sitt kk. Stod o pratade.. flera gånger dessutom. Kan inte lita på han då han varit otrogen så..
Svar på tråden Min kille kollar nakna tjejer