• Anonym (Orolig)

    Killen otrogen gång på gång

    Hade ni accepterar detta? Hur hade ni gjort??

    Min kille har gått bakom ryggen på mig men bortsett från det är han en bra kille..

    Han skaffade en dejtningapp och kort därefter skaffa han Tinder. Han skrev på en sexsida att han sökte kk. Men ingen nappade. Och han sa att han inte sökte nåt egentligen utan var ute efter spänning bara. Vet inte vad jag ska tro. Nu har han skaffat reddit och kollar nakna svenska tjejer...

    han har bett om ursäkt och tagit bort Tinder och sexsidorna. Men känns som ett svek.. Han ser inte så bra ut så han har svårt att träffa nån och duschar sällan.. men blir illa till mods när jag tänker att han hade nog satt på någon om han fått chansen. Vill egentligen lämna men har barn med han. Älskar han inte mig eller är det nåt annat?? Han säger att han älskar mig över allt annat.. kan också tillägga att han började vara otrogen efter vi varit tsm 6 månader. Men de började rätt milt därför förlät jag. Från början va de rätt så oskyldigt. Han skrev med en brud på Snapchat. Och han fick svara på massa olika frågor. Då skrev hon? hade du velat slicka mig, ha Sex med mig, ha ett förhållande med mig? då svara han på just slicka? kanske.

    Och på just ha sex så svarade han ? sex är alltid nice

    Och på ha förhållande svarade han ? tror ej det.

    Jag blev sur När jag läste det från hans mobil, men han sa att han inte ville vara otrevlig emot henne Och att han hade svarat ja om han hade velat. Det där va en diss emot henne men en snäll diss enligt honom.!

  • Svar på tråden Killen otrogen gång på gång
  • Anonym (Q)
    Anonym (Orolig) skrev 2021-12-30 12:06:09 följande:
    Killen otrogen gång på gång

    Hade ni accepterar detta? Hur hade ni gjort??


    Han har inga känslor för dig öht, han skiter i att han har en relation öht, han skiter i er familj öht. Det finns inget alternativ annat än att lämna. Jag hade rivit upp relationen så fort jag hade fått reda på någon slags otrohet och att ha konto på dejtingappar är inte ok heller, även om han inte ens skulle ha pratat med någon.
  • Anonym (Orolig)

    [quote=81565624][quote-nick]Anonym (Q) skrev 2021-12-30 12:09:10 följande:[/quote-nick]

    Han har inga känslor för dig öht, han skiter i att han har en relation öht, han skiter i er familj öht. Det finns inget alternativ annat än att lämna. Jag hade rivit upp relationen så fort jag hade fått reda på någon slags otrohet och att ha konto på dejtingappar är inte ok heller, även om han inte ens skulle ha pratat med någon.

    [/Han åkte även partykryssning nyligen o min kompis såg han prata med sitt gamla kk. Visst dom låg inte men att han ens började prata med henne? Skulle du tyckt de va dåligt?

  • BjornLoddbrok

    Du kanske skulle ta saken i egna händer och föreslå att ni provar trekant, eller går med i forum för pardating (som hemligg el dyl). Men gör klart att det är på dina villkor (ställ upp en lista och motkrav.... som att ni i så fall ska köra båda varianter på trekant, att han måste va nyduschad mm).

    Då kan du både räta ut ert förhållande och ha lite kul -förena nytta med nöje....

  • Anonym (Q)
    Anonym (Orolig) skrev 2021-12-30 12:22:10 följande:

    [quote=81565624][quote-nick]Anonym (Q) skrev 2021-12-30 12:09:10 följande:[/quote-nick]

    Han har inga känslor för dig öht, han skiter i att han har en relation öht, han skiter i er familj öht. Det finns inget alternativ annat än att lämna. Jag hade rivit upp relationen så fort jag hade fått reda på någon slags otrohet och att ha konto på dejtingappar är inte ok heller, även om han inte ens skulle ha pratat med någon.

    [/Han åkte även partykryssning nyligen o min kompis såg han prata med sitt gamla kk. Visst dom låg inte men att han ens började prata med henne? Skulle du tyckt de va dåligt?


    Så du har två trådar samtidigt alltså? Killen med onlyfans? Men snälla ts, glöm honom. Du behöver jobba på ditt självförtroende så du inte blir tillsammans med såna där skithögar.
  • Anonym (Eva)

    Kort svar.

    Bara att göra sig av med. Så snabbt som möjligt.

  • Anonym (kräsen)

    "En bra kille för övrigt"

    Herregud...

    Hade du varit min vän hade jag örfilat dig i ansiktet tills du vaknade och fattade hur hjärntvättad och bekräftelseberoende du låter.

    Skaffa ett självförtroende och en vettig man innan du fuckar upp resten av ditt liv, sitter och lipar i en tvåa som ensamstående mor, blir sjukskriven för "psykiska problem" och sen blir fattigpensionär och får leva på hundmat.

    Fel man= psykiska problem och många långa sjukskrivningar.

    Blir så trött på bekanta som aldrig lyssnar på råd och väljer de mest hopplösa avskrädena på jorden att föröka sig med. 

  • Ocdmänniska

    Tror du vet att redan att det inte är nått att ha. Sluta sänk ner er själv folk för att vara med visa killar. Tro mig det finns mer fiskar i sjön

  • Wais89

    Jag hade aldrig varit tillsammans med en kille som gjorde så mot mig. Hans beteende är respektlöst och jag har svårt att förstå hur nog kan ha känslor för sin partner och ändå bete sig på det sättet. Du är värda någon bättre, någon som respekterar dig och visar dig kärlek.

  • Avenia

    Men snälla, skojar du?

    Finns det verkligen tjejer i Sverige idag 2021 som är ihop med såna killar?

    Jag hoppas detta är en troll-tråd!

  • Anonym (N)

    Lämna, du vet bättre än så. Du kan bättre än så. Du och ditt barn klarar er.

    Han är förmodligen sex beroende och behöver hjälp. Du med för den delen. Sök terapi och jobba med din självkänsla. För då kommer du inse att du klarar dig utan den sliten. Kram

  • Anonym (jaha)

    Ja, det är väl klart att han är för du accepterar ju det gång på gång?
    Hade du förväntat dig något annat?

Svar på tråden Killen otrogen gång på gång