• Anonym (SaganOmBenzokungensÅterkomst)

    Vad missbrukar du som ingen vet om?

    Ja, vad missbrukar du i smyg?

  • Svar på tråden Vad missbrukar du som ingen vet om?
  • Anonym (Anonym)

    Familjeliv.
    Skulle aldrig erkänna det för nån

  • Anonym (SaganOmBenzokungensÅterkomst)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-12-31 01:07:26 följande:

    Familjeliv.
    Skulle aldrig erkänna det för nån


    Ok, blir några timmar om dagen?
    Och tycker du dessutom det är roligt så är det ju bara bra.
  • Tow2Mater

    åt ett Cadbury Cream Egg i hemlighet inne på toa idag innan jag borstade tänderna, om det räknas. Ville inte dela med pojken.

  • Anonym (Idis)

    Har en sorts matmissbruk. Alltid haft. Det är bättre nu. Ingen märker pga att jag alltid varit smal men jag känsloäter. När det varit som värst har jag längtat till nästa dag för att kunna äta igen. Alltid längtat till nästa mål. Kan inte ha godsaker hemma. När jag börjar gå upp några kilo så motiverar det mig att hålla igen. Sedan börjar det om.

  • Anonym (Cream)

    Grädde. Creme fraiche. Familjeliv (använder inte fb och ig).

  • Anonym (fy fan)
    Tow2Mater skrev 2021-12-31 03:16:23 följande:
    åt ett Cadbury Cream Egg i hemlighet inne på toa idag innan jag borstade tänderna, om det räknas. Ville inte dela med pojken.
    Köper benzo, sprit och godis, men Cream Egg är fan sjukt! Sök hjälp!! Skojar, men de är för jävla äckliga. Min man som är från England köpte ett sådant till mig när vi dejtade och jag gjorde nästan slut.
  • Anonym (Anavartanten)

    Anavar. Äter en Anavartablett om dagen varannan månad. Hjälper mig väldigt bra på gymmet. Är i betydligt bättre form nu nästan vid 40 än vid 20 och definitivt mil bättre än vid 30 (småbarnsår)

  • Tow2Mater
    Anonym (fy fan) skrev 2021-12-31 22:16:32 följande:
    Köper benzo, sprit och godis, men Cream Egg är fan sjukt! Sök hjälp!! Skojar, men de är för jävla äckliga. Min man som är från England köpte ett sådant till mig när vi dejtade och jag gjorde nästan slut.
    Ha ha, smaken är som baken heter det ju. Jag o pojken har snart satt i oss 48 st tillsammans här i jul, mums. :)



  • Anonym (fy fan)
    Tow2Mater skrev 2021-12-31 23:58:40 följande:
    Ha ha, smaken är som baken heter det ju. Jag o pojken har snart satt i oss 48 st tillsammans här i jul, mums. :)

     



    Här snackar vi missbruk alltså! Demon
Svar på tråden Vad missbrukar du som ingen vet om?