• Stars22

    Uppskattningstråd för er som tänker rösta rött

    Jag tänker rösta rött i valet och vill passa på att visa uppskattning till alla som kommer göra det. Motarbeta rasism och de blåbruna. Alla tjejer rösta på Magdalena så vinner vi valet 2022!

  • Svar på tråden Uppskattningstråd för er som tänker rösta rött
  • Anonym (Kvinna)

    Haha, nej dock aldrig!
    Att rösta på sossarna är som att äta skit.

  • Anonym (f.d. liberal)

    Vad som helst utom Jimmie. Tar hellre en uppstoppad muppdocka till statsminister faktiskt.

    Så rött it is (tung suck).

  • Anonym (Magdalena for President)

    Röstar självklart rött. Vill inte ha ett faschistoidt samhälle med noll empati för andra grupper än kapitalisterna och noll förbättringspotential varken socioekonomiskt eller miljömässigt.

    De blåbruna måste hållas borta till varje pris och helst att KD åker ut också som liberalerna. V eller S utan tvekan!

  • Anonym (Magdalena for President)
    Anonym (f.d. liberal) skrev 2022-01-02 17:53:58 följande:

    Vad som helst utom Jimmie. Tar hellre en uppstoppad muppdocka till statsminister faktiskt.

    Så rött it is (tung suck).


    Vem som helst utom Kristersson, Ebba, Annie eller Jimmie.
  • Anonym (zzz)

    Aldrig i livet. Jag är kvinna, och jag skulle aldrig rösta på ett parti som har släppt in våldtäktsmän och hederskultur här i landet, vilket har gjort livet hårdare, svårare, farligare och otryggare för alla tjejer och kvinnor inom landets gränser. Sd är det enda alternativet av riksdagspartierna. Fast egentligen tycker jag att de också har blivit för mainstream.

    Hur eller hur kommer jag aldrig att rösta på sossarna igen, trots att vi har mycket att tacka dom för ifrån 1800-talet och de första decennierna på 1900-talet. Men från 1960-talet gick de snett och åt fel håll. 

  • Anonym (Conny Lingus)
    Anonym (Magdalena for President) skrev 2022-01-05 04:31:26 följande:
    Vem som helst utom Kristersson, Ebba, Annie eller Jimmie.
    Men så duktigt!

    Inkassera 4000 godhetspoäng.
  • Anonym (Blåbrunt 2022)
    Anonym (zzz) skrev 2022-01-06 13:09:43 följande:

    Aldrig i livet. Jag är kvinna, och jag skulle aldrig rösta på ett parti som har släppt in våldtäktsmän och hederskultur här i landet, vilket har gjort livet hårdare, svårare, farligare och otryggare för alla tjejer och kvinnor inom landets gränser. Sd är det enda alternativet av riksdagspartierna. Fast egentligen tycker jag att de också har blivit för mainstream.

    Hur eller hur kommer jag aldrig att rösta på sossarna igen, trots att vi har mycket att tacka dom för ifrån 1800-talet och de första decennierna på 1900-talet. Men från 1960-talet gick de snett och åt fel håll. 


    Befriande att höra en kvinna som begripit hur det ligger till.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Blåbrunt 2022) skrev 2022-01-06 14:52:10 följande:
    Befriande att höra en kvinna som begripit hur det ligger till.
    Det är det mångt fler kvinnor som gjort.
    Inklusive undertecknad.


  • Flash Gordon
    Anonym (Magdalena for President) skrev 2022-01-05 04:31:26 följande:
    Vem som helst utom Kristersson, Ebba, Annie eller Jimmie.
    Hur tänkte du lösa det?

    Annie kommer i ett paket med Sossarna och Vänstern. Rösta rött så röstar du på Annie.
    Jag har aldrig uppfattat att VPK inte stod upp för demokratin, Stefan Löfven
Svar på tråden Uppskattningstråd för er som tänker rösta rött