• Anonym (Nakenpar)

Intimsmycken på nakenbad?

Vi besöker ofta nakenbad, både i Sverige och utomlands. Ofta ser vi kvinnor med både bröst- och klitorisklämmor, och många män med kukringar. Så frågan är;

Vad tycker ni andra nakenbadare egentligen om att kvinnor och män bär intimsmycken på stranden? Clitorissmycken, kukringar och annat?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Intimsmycken på nakenbad?
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Nakenpar) skrev 2022-01-02 16:49:24 följande:
    Intimsmycken på nakenbad?
    Vi besöker ofta nakenbad, både i Sverige och utomlands. Ofta ser vi kvinnor med både bröst- och klitorisklämmor, och många män med kukringar. Så frågan är;

Vad tycker ni andra nakenbadare egentligen om att kvinnor och män bär intimsmycken på stranden? Clitorissmycken, kukringar och annat?
    Jag tycker om det på tjejer.
  • Anonym (K)

Kukringar är patetiskt. Försöka få något att se större ut än vad det är. Var dig själv. Ingen bryr sig

• Anonym (Funderar)

Såg ett par där tjejen var pluggad med en guld-diamant-hjärtan där bak. På ett nakenbad.

Såg ganska trevligt ut med den dekorationen. Men är det okej egentligen?

• Anonym (otto)

Tycker intimsmycken är rätt så cringe överhuvudtaget, både på män och kvinnor. Sådana bröstpiercingar är också rätt tramsigt och avtändande.

Med det sagt undrar jag varför det ska vara så många som ska hålla på att äckla sig på nakenbad? Varför lockar det så många sjuka människor och inte bara de som vill bada i lugn och ro nakna?

• Postman

Jag stör mig inte på det och jag bryr mig egentligen inte men om jag ska ha en åsikt tycker jag det ser rätt fjantigt och avtända ut. Jag ser inget snyggt eller sexigt i det och kan nästan tycka synd om en del som bär vissa..eh...märkliga ting på kroppen. Men det är inget som jag skulle säga till någon, var och en får göra och bära det som de själva vill och känner för.

• Hotelliggaren
    Anonym (otto) skrev 2022-01-02 19:21:43 följande:

Tycker intimsmycken är rätt så cringe överhuvudtaget, både på män och kvinnor. Sådana bröstpiercingar är också rätt tramsigt och avtändande.

Med det sagt undrar jag varför det ska vara så många som ska hålla på att äckla sig på nakenbad? Varför lockar det så många sjuka människor och inte bara de som vill bada i lugn och ro nakna?

Intimsmycken kan man ju tycka vad man vill om, men ser inget skäl att ta bort/ur dem när man går på nakenbad.
    Och för övrigt så är det väl lika vanligt på vanliga bad att man väljer nåt som är snyggt att bada i och försöker se bra ut?
  • Anonym (otto)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-02 20:03:42 följande:
    Intimsmycken kan man ju tycka vad man vill om, men ser inget skäl att ta bort/ur dem när man går på nakenbad.
    Och för övrigt så är det väl lika vanligt på vanliga bad att man väljer nåt som är snyggt att bada i och försöker se bra ut?
    Tänker mer på att så många trådar om nakenbad ska alltid kretsa kring sex. Blir ju bara värre när man tänker att det är slapphudade kärringar och smällfeta gubbar som skriver.

Sen kan man säkert argumentera att intimpiericing är för syns skull. Jag tror dock det ofta snarare har med sex att göra.
  • Hotelliggaren

Det ska ju vara snyggt när man är naken, som man ofta är när man har sex....eller är på nakenbad. 

Anonym (otto) skrev 2022-01-02 21:07:41 följande:
    Tänker mer på att så många trådar om nakenbad ska alltid kretsa kring sex. Blir ju bara värre när man tänker att det är slapphudade kärringar och smällfeta gubbar som skriver.

Sen kan man säkert argumentera att intimpiericing är för syns skull. Jag tror dock det ofta snarare har med sex att göra.
  • Anonym (.)

Du SER klitorisklämmor??
    Tja, då får du verkligen be kvinnorna skreva och du trycka dig tätt inpå. Knappast ett acceptabelt beteende på nakenbad.

Så tröttsamt med alla dessa runktrådar...

• Anonym (Nakenpar)
    Anonym (.) skrev 2022-01-02 21:28:28 följande:

Du SER klitorisklämmor??

Tja, då får du verkligen be kvinnorna skreva och du trycka dig tätt inpå. Knappast ett acceptabelt beteende på nakenbad.

Så tröttsamt med alla dessa runktrådar...

Vet ju inte hur ofta du har besökt ett nakenbad i Sverige eller utomlands, men ja, både jag och min man SER ganska ofta kvinnor som bär klitorisklämmor. Framförallt i Frankrike och Spanien är det ganska vanligt. Ofta har de hängen som syns både när de ligger ner eller står upp.

Runktråd???
  • Anonym (oerfaren)

kan man ge komplimanger på nudistbad?
    Typ "Fin fitta du har" eller "Bra bröst där"

• Anonym (Johan)
    Anonym (oerfaren) skrev 2022-01-03 17:32:30 följande:

kan man ge komplimanger på nudistbad?

Typ "Fin fitta du har" eller "Bra bröst där"

Det var en bra fråga!
Svar på tråden Intimsmycken på nakenbad?