Hur är Tuve MVC och Barnmorskegruppen??????
Någon som har erfarenhet av Tuve barnmorskemottagning i Göteborg?? Barnmorskegruppen? Skulla vara bra att veta nu när jag ännu inte har bestämt mej för vilken MVC jag skall gå till.........
Någon som har erfarenhet av Tuve barnmorskemottagning i Göteborg?? Barnmorskegruppen? Skulla vara bra att veta nu när jag ännu inte har bestämt mej för vilken MVC jag skall gå till.........
Har ingen erfarenhet ut av Tuve barnmorskemottagning men har gått på barnmorskegruppen ett par ggr innan jag flyttade ifrån Gbg och tycker att de är jättebra där de har även tillgång till UL vilket är väldigt skönt då dem kan göra tidiga UL om man är orolig eller så, jag var väldigt orolig tidigt i graviditeten pga små blödningar och fick komma in på UL i v9. Jag tyckte de var väldigt förstående och trevliga och det råder en väldigt glad och mysig stämmning på hela stället det känns lite mer personligt än på en vanlig MVC lokalerna är mer hemtrevliga och inte så tråkiga och sterila som på en vårcentral. Kan varmt rekomenderas.....
Ingen som har erfarenhet av Tuve??
Någon annan kan rekomendera BMG??