• Anonym (Nojig)

Akut p-piller runt ÄL

Slutade med mina p piller för ett halvår sen pga olika anledningar men främst för att jag och min partner sågs så pass sällan och hade inte så mycket intimt på samma sätt.

Idag däremot träffas vi ganska regelbundet, ligger rätt intensivt och går runt och är allmänt sugna på varandra hela tiden när vi umgås. Blir alltså 2-3 snabbisar om dagen dom dagarna vi ses. Han har oftast kommit på min mage eller andra ställen på kroppen men inte mellan benen.

Förutom igår...då vi hetsade upp varandra och jag utan att tänka mig för vart jag befinner mig i månadens cykel sa att han fick spruta i mig och innan det kom vi överens om att jag skulle ta & köpa ett akut p-piller några timmar efteråt för vi skulle ändå ut och göra ärenden ihop. Jag köpte tabletten på apoteket och tog den direkt, detta var ca 4 timmar efter samlaget.

Kollade på min mens app under kvällen igår och såg då att jag är mitt i mina fertila dagar och jag ska ha ÄL om 2 dagar medan förra månaden står det att jag hade ÄL den 3:e december vilket är exakt en månad sen igår då det skedde.

Hade lite ÄL symptom om jag tänker efter runt nyår men reflekterade inte mer över den saken då. Tror ni det finns chans att jag kan ha blivit gravid nu trots Akut p-piller?

Har gjort en abort tidigare och vill helst inte göra det igen.

• Svar på tråden Akut p-piller runt ÄL
  • Anonym (Nojig)

Någon som vill dela med sig av egna erfarenheter eller sitter på mer fakta?

• Akilaforest

låt han spruta i dig och du vet :)

börjar bli trött på er.

beRare
  • Anonym (Nojig)

Vadå börjar bli trött på er?

• Anonym (Uh)
    Akilaforest skrev 2022-01-04 18:56:41 följande:

låt han spruta i dig och du vet :)

börjar bli trött på er.

Håller med..
Svar på tråden Akut p-piller runt ÄL