• Anonym (Eleven)

    Ditt optimala förspel

    Hur går det till, långt, kort, måste innehålla eller absolut inte innehålla?

  • Svar på tråden Ditt optimala förspel
  • Anonym (Kille 40+)

    Det optimala förspelet innehåller förutom smek och kyssar mycket oralsex. Antingen "en i taget" men gärna i 69:an. Vi blir sjukt kåta båda två när jag ligger överst och knullar henne i munnen / halsen samtidigt som jag slickar henne. Händer ofta att hon kommer så.

  • Anonym (Eleven)

    Vill ha fler svar!

  • Anonym (Bertram)

    Det börjar under dagen med antydningar, diskreta smekningar, kärvänliga mess. Sen kanske ett glas bubbel före middagen och sen dusch och sänggång. Lyssna på en erotisk novell eller fantisera tillsammans. Kysser hennes bröst medan hon smeker min nacke. Lägger oss tillrätta i en 69:a. Njuter av hennes smak och doft, och knullar henne försiktigt i munnen. Griper om hennes stjärt, smeker den, släpper, smeker brösten och slickar, slickar...

  • Sam Ståhl

    Jag tycker det ska byggas upp under en hel kväll, eller ändå hellre en hel dag/ hel helg etc, där vackra sensuella kläder, god mat i trevlig miljö osv lägger grunden för det som nämns ovan...

  • Anonym (Bertram)

    Det händer att Hon plötsligen ligger naken i sängen och förväntar sig att vi ska ha sex. Inte tillstymmelsen till flört, lockande, smekande innan på hela dan.

    Senast det hände så berättade jag hur jag kände, att jag inte är någon sexmaskin med en on/off-knapp. Jag måste känna att hon åtrår mig.

  • Underhill

    Måste innehålla orala lekar. För övrigt det som faller en in och gillas.

  • Doc H

    Retas lite med varandra på morgonen

    Teasing

    Lite sexting under dagen, i n g e t uppenbart

    Smek och lek under em/kvällen, Kyssar och retas

    När man väl kommer till "skott" älskar jag att ge oralsex innan penetration, vilket inte är ett måste

  • Anonym (Mun)

    Kyssar, hångel, smek, kramar....trycka kropparna mot varandra. Få höra hur han åtrår mig och vill ha min fitta...jag berättar att jag längtar och behöver hans kuk...

    Höra att jag är hans slyna...

  • Anonym (Tjej)

    Det optimala förspelet för mig startar precis som för många andra tidigt, biler på sina sexiga underkläder och små filmsnuttar med busiga aktiviteter utspridda över dagen, så han verkligen vet vad han har att vänta sig efter jobbet. När han väl kommer hem gäller det att fixa allt familjeliv först men det handlar om de små stunderna, att snabbt blotta sig när ingen ser eller låta honom föra upp ett finger under kjolen när jag plockar ur disken bara så han kan känna hur mycket jag längtar efter honom. I slutändan handlar allt om det, att han ska känna sig åtråvärd. När det väl kommer till kritan klär jag långsamt av mig framför honom och frågar hur han vill ha det, kommunikation är otroligt viktigt! Vanligen brukar han välja en leksak där han kan se på hur jag underhåller mig själv och när han känner sig riktigt, riktigt kåt brukar han be om att jag börjar suga av honom. Dessa dagar är verkligen de bästa.

  • Anonym (Eleven)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-01-08 17:38:53 följande:

    Det optimala förspelet för mig startar precis som för många andra tidigt, biler på sina sexiga underkläder och små filmsnuttar med busiga aktiviteter utspridda över dagen, så han verkligen vet vad han har att vänta sig efter jobbet. När han väl kommer hem gäller det att fixa allt familjeliv först men det handlar om de små stunderna, att snabbt blotta sig när ingen ser eller låta honom föra upp ett finger under kjolen när jag plockar ur disken bara så han kan känna hur mycket jag längtar efter honom. I slutändan handlar allt om det, att han ska känna sig åtråvärd. När det väl kommer till kritan klär jag långsamt av mig framför honom och frågar hur han vill ha det, kommunikation är otroligt viktigt! Vanligen brukar han välja en leksak där han kan se på hur jag underhåller mig själv och när han känner sig riktigt, riktigt kåt brukar han be om att jag börjar suga av honom. Dessa dagar är verkligen de bästa.


    Oj det där lät verkligen upphetsande!
Svar på tråden Ditt optimala förspel