• Anonym (Omröstning)

Vilken tid saknar du mest?

Och varför?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken tid saknar du mest?
  • Anonym (Linnea)

För att jag hade velat få chansen att leva om och starta med bättre förutsättningar. Rättat upp alla fel.

• Anonym (Omröstning)
    Anonym (Linnea) skrev 2022-01-08 21:20:23 följande:

För att jag hade velat få chansen att leva om och starta med bättre förutsättningar. Rättat upp alla fel.

Vilken tid då?
  • Drottningen1970

Saknar ingen tid. Men hade kunnat tänka mig att gå tillbaks till 80 och 90 talet för att sköta skolan lite bättre.

• Anonym (Omröstning)
    Drottningen1970 skrev 2022-01-08 21:23:00 följande:

Sex och samlevnad?

Det går inte göra anonym omröstning i någon annan tråd. Moderator får gärna flytta tråden till rätt kategori.
  • Anonym (Linnea)
    Anonym (Omröstning) skrev 2022-01-08 21:21:56 följande:

Vilken tid då?

1980-talet.
  • Anonym (Vänster är ett skällsord)
    Drottningen1970 skrev 2022-01-08 21:22:44 följande:

Saknar ingen tid. Men hade kunnat tänka mig att gå tillbaks till 80 och 90 talet för att sköta skolan lite bättre.

Det är nog många som i vuxen ålder önskar att de kunde resa tillbaka i tiden, ge sitt yngre jag en ordentlig klapp i bakhuvudet och banka lite vett i skallen....

Synd att man som tonåring är helt oförmögen att ta till sig av den samlade livserfarenheten man har runt omkring sig.
  • Anonym (Precovid)

Svarade 2010-talet. Saknar tiden före pandemin. Annars längtar jag inte bakåt. Avanti popolo!

• Anonym (Ini)
    Anonym (Omröstning) skrev 2022-01-08 21:16:27 följande:
    Vilken tid saknar du mest?
    Och varför?
    Ärligt talat är 2020-talet så överlägset bäst att jag absolut inte vill gå tillbaka.
Svar på tråden Vilken tid saknar du mest?