Hjälp 4 juni
Hej alla där ute jag är beräknad 4 juni 2022 sa dom till mig på min senaste ultraljud iallafall jag undrar då enbart om vilken månad jag har haft sex i då min graviditet skett i om jag är beräknad 4 juni 2022?
Hej alla där ute jag är beräknad 4 juni 2022 sa dom till mig på min senaste ultraljud iallafall jag undrar då enbart om vilken månad jag har haft sex i då min graviditet skett i om jag är beräknad 4 juni 2022?
I teorin mens 28 augusti 2021 och ägglossning 11 september 2021.
När du hade samlag kan jag omöjligt gissa men någongång eller fler gånger i perioden 6-14 september.
Skulle tippa på att du blev gravid i september. Jag är beräknade 21/5 och blev gravid efter att ha haft sex i slutet på Augusti
Jag har sett din fråga i flera andra forum där du också fått flera svar. Är det något speciellt svar du är ute efter?
Allas cykler är inte lika långa. Eftersom du varit på UL och därmed vet hur långt gången du är kan du genom diverse hemsidor räkna ut när befruktning skedde utifrån din cykels normala längd. På så vis får du också det mest rättvisande svaret. :)
Förstår inte vad du menar jag ställde ett lätt fråga och på ultraljudet sa dom att jag var beräknad 4 juni 2022 och jag vill veta vilken månad jag hade samlag i vill inte veta datum utan enbart månad!
Förstår inte vad du menar jag ställde ett lätt fråga och på ultraljudet sa dom att jag var beräknad 4 juni 2022 och jag vill veta vilken månad jag hade samlag i vill inte veta datum utan enbart månad!