Sover du naken?
Precis som frågan lyder.
Jag sov naken tills barnen kom. Nu är de ju stora och sover i sina egna sängar så nu kanske jag återgår.
Precis som frågan lyder.
Jag sov naken tills barnen kom. Nu är de ju stora och sover i sina egna sängar så nu kanske jag återgår.
Aldrig gjort, kommer aldrig göra. Obekvämt och skulle fullkomligt frysa ihjäl!
Varannan vecka när jag inte har barn hemma. Såå skönt att sova naken, slippa kläder som knölar. Det är typ det bästa med dagen de åker till sin pappa :D
Har min säng i vardagsrummet som de går igenom från deras rum till kök och toa så jag sover påklädd när de är hemma.
Bara på riktigt varma sommarnätter.
Normalt alltid i kallingar men som nyknullad oftast naken..
Beror på att man - A- somnar när man rullar av. B- inte orkar leta efter kallingarna efteråt.
Lite så ......
Alltid...om jag inte sover borta...
Både jag och min gubbe sover naken. Skönast så och lättare när man får lust på natten eller morgonen ;)
Nej, det gör jag inte
Både jag och min gubbe sover naken. Skönast så och lättare när man får lust på natten eller morgonen ;)
Sover naken hemmavid. Har ingen Familjelivs-anakonda i kallingarna men det känns bättre att den får veckla ut sig på natten när man får stånd. För det får man ju flera gånger per natt. Jag är rätt övertygad om att det är bättre för potensen på sikt.
Nope, det gör jag inte. Sover i nattlinne eller bara trosor beroende på. Och strumpor för jag är så frusen.