• Anonym (Martin)

    Prata snuskigt under sex

    Jag har träffat en tjej som på flera olika sätt senaste tiden försökt uppmuntra mig till att prata snuskigt medans vi har sex. Skulle gärna vilja men jag vet inte vad jag ska säga utan att det känns tillgjort.

    Tjejer/kvinnor vad säger era män/killar till er som ni gillar? Säger ni något tillbaka?

    Hjälp mig!

  • Svar på tråden Prata snuskigt under sex
  • Dirtyminded

    Nu är ju jag inte kvinna, men tar mig friheten att svara lite ändå.

    Det finns ju onekligen en risk för viss felmarginal om man frågar generellt på ett forum vad kvinnor tycker om att höra. Alla kvinnor ar ju inte stöpta i samma form.

    Så mitt tips är ju helt enkelt att fråga damen i fråga om ett tips. Det behöver ju inte var en c-uppsats, utan bara ett tips på VAD hon vill höra och kanske framförallt vad hon INTE vill höra.

    Sen får du ta ställning till om du kan leverera detta på ett sätt som blir tändande för henne, vilket är långt ifrån säkert.

    Jag ÄLSKAR dirtytalk, men BARA om det kommer naturligt. Försöker man sig på att ge någon ett manus blir det sällan upphetsande... 

    Jag håller sakta men säkert på att få min sambo lite dit jag vill ha henne och jag märker att det börjar tända henne mer och mer... det är ju DET man ute efter.

    Så, mitt tips, prata mer om vad ni ska prata om!  

    Lycka till!  

  • Anonym (ppp)

    Exakt. Fråga henne vad hon går igång på. 

    Vissa kanske bara vill höra saker som "Du är så skön" medan andra vill ha lite mer som: "Åh, gå ner på mig, hårt - sug mig!" 

    Personligen skulle jag nog börja skratta om min man skulle säga liknande och jag vet att han också skulle göra det. Vi stönar en del, men det är allt och det känns så skönt att slippa bli "störd" av att han ska snacka helt plötsligt Flört

  • Anonym (Martin)

    Ok, tack för era svar. Ser gärna flera svar!

  • Anonym (Avtändande)

    Nu är jag inte kvinna men personligen tycker jag det är det bland det mest avtändande som finns. Hade ett ONS en gång som gillade att prata snusk under sex, hade god lust att avbryta och be henne gå hem.

  • Anonym (snuskisken)
    Anonym (ppp) skrev 2022-01-13 09:56:27 följande:

    Exakt. Fråga henne vad hon går igång på. 

    Vissa kanske bara vill höra saker som "Du är så skön" medan andra vill ha lite mer som: "Åh, gå ner på mig, hårt - sug mig!" 

    Personligen skulle jag nog börja skratta om min man skulle säga liknande och jag vet att han också skulle göra det. Vi stönar en del, men det är allt och det känns så skönt att slippa bli "störd" av att han ska snacka helt plötsligt Flört


    Också kille, men jag har sagt saker som "du är så skön" och "älskar dina bröst".
    Det verkade som att tjejerna gillade det.
    För det mesta så sa vi inte så mycket. Vi var upptagna med annat. Och så är det jobbigt att prata när man är andfådd.
  • Anonym (Martin)

    Skulle önska mer svar från kvinnor för att förstå bättre hur jag ska göra. :|

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Martin) skrev 2022-01-13 23:13:15 följande:

    Skulle önska mer svar från kvinnor för att förstå bättre hur jag ska göra. :|


    Fråga henne vad hon menar med att prata snuskigt. För om du eller hon är bekväma med starkare benämningar som ex kuk och fitta på könen så blir det bara så fel.

    Så som sagt, börja redan innan sexet. Våga prata om det.

    Skulle tex en man säga till mig att jag vill slicka din mus skulle jag bara dööö. Eller tuttar. Personligen för mig fruktansvärt avtändande och osexigt. Men det är vad jag tycker.
  • Anonym (Martin)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-13 23:37:00 följande:

    Fråga henne vad hon menar med att prata snuskigt. För om du eller hon är bekväma med starkare benämningar som ex kuk och fitta på könen så blir det bara så fel.

    Så som sagt, börja redan innan sexet. Våga prata om det.

    Skulle tex en man säga till mig att jag vill slicka din mus skulle jag bara dööö. Eller tuttar. Personligen för mig fruktansvärt avtändande och osexigt. Men det är vad jag tycker.


    Tycker du verkligen sätter fingret på mitt problem här. Jag skulle skämmas av att säga mus eller tutte. Vi är nya med sex båda två även om vi haft sex ihop många gånger nu. Vi har svårt att prata om sånt här utom när vi är kåta och då kan man ju liksom inte fråga vad hon vill höra. :(
  • Anonym (G)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-13 23:37:00 följande:

    Fråga henne vad hon menar med att prata snuskigt. För om du eller hon är bekväma med starkare benämningar som ex kuk och fitta på könen så blir det bara så fel.

    Så som sagt, börja redan innan sexet. Våga prata om det.

    Skulle tex en man säga till mig att jag vill slicka din mus skulle jag bara dööö. Eller tuttar. Personligen för mig fruktansvärt avtändande och osexigt. Men det är vad jag tycker.


    Det räckte att du skrev det för att jag skulle dö.

    -Jag vill slicka din mus ?

    Fniss! Hade fan fått lämna rummet.
  • Guldnovan
    Anonym (Martin) skrev 2022-01-13 23:57:26 följande:

    Tycker du verkligen sätter fingret på mitt problem här. Jag skulle skämmas av att säga mus eller tutte. Vi är nya med sex båda två även om vi haft sex ihop många gånger nu. Vi har svårt att prata om sånt här utom när vi är kåta och då kan man ju liksom inte fråga vad hon vill höra. :(


    Mus och tutte skulle jag börja skratta av för der för barnsliga för mig. Jag använder och vill höra de (för mig) riktiga orden...kuk/fitta/knulla osv...

    Älskar att höra att han längtar efter mig och vill sätta på mig...Jag ber honom att sätta på mig, ta mig osv.

    Börja lite lugnt och försiktigt så ni inte gör varandra förlägna och det blir fel.

    Jag är inte blyg men man får ju anpassa sig i början och känna in vad som funkar.
  • Anonym (Clueless)

    Är kvinna och generellt tycker jag att snuskprat blir bäst när det är ärligt, det är viktigare än just vad som sägs. Beskriv vad du ser, eller vad du gillar med henne med så dov och innerlig röst du kan.

    Beröm hennes mjuka hud på insida lår, hur hon doftar när du kysser nacken, att du älskar hur hon låter när du rör henne HÄR etc så du redan är på under förspel. Du kan inte få nog av bla bla bla.

    Jag kanske är basic men det kan riktigt fort bli för porrigt och alla uttryck redan använts eller plockats ur porrfilmer annars om du förstår uttrycket. Försök att få det mer individanpassat, det är bara hon som har den där söta skönhetsfläcken i ljumsken typ. Sen märker du hur snuskigt du kan prata. Gillar hon könsord i sängen är det ju öppet mål och du kan prata riktigt snuskigt.

  • Anonym (S)

    Jag är kvinna. Personligen älskar jag när mannen visar uppskattning för min kropp. Det du skulle kunna säga är: "Jag avgudar dina bröst". "Din hud är så skönt silkeslen". "Du är det hetaste jag någonsin sett och du ger mig rysningar i hela kroppen". "Jag ska ge dig en upplevelse du sent ska glömma". "Jag vill se dig njuta till fullo".

    Detta är sånt jag själv skulle vilja höra. Sedan vet jag ju inte vad hon gillar, men det är i alla fall några förslag :)

  • Anonym (S)

    Och när du säger det, så viskar du det i hennes öra, och låter lite sådär bestämd och upphetsad.

  • Anonym (Jättebra för oss äldre)
    Anonym (S) skrev 2022-01-14 01:09:11 följande:

    Jag är kvinna. Personligen älskar jag när mannen visar uppskattning för min kropp. Det du skulle kunna säga är: "Jag avgudar dina bröst". "Din hud är så skönt silkeslen". "Du är det hetaste jag någonsin sett och du ger mig rysningar i hela kroppen". "Jag ska ge dig en upplevelse du sent ska glömma". "Jag vill se dig njuta till fullo".

    Detta är sånt jag själv skulle vilja höra. Sedan vet jag ju inte vad hon gillar, men det är i alla fall några förslag :)


    De är typ 19 och har inte upplevt så mycket än....till fullo kanske blir lite fel....
  • Anonym (Texta)

    Hej TS, om ni inte redan gör det så testa att utforska ert snuskiga språk genom att smsa varandra. Då tror jag ni hittar teman som ni båda går igång på och det kommer kännas mycket mer naturligt att prata snusk irl sedan. Lycka till!

  • hejnina
    Anonym (Texta) skrev 2022-01-14 06:24:33 följande:

    Hej TS, om ni inte redan gör det så testa att utforska ert snuskiga språk genom att smsa varandra. Då tror jag ni hittar teman som ni båda går igång på och det kommer kännas mycket mer naturligt att prata snusk irl sedan. Lycka till!


    Det här är en bra idé!
  • Anonym (snuskisken)
    Anonym (G) skrev 2022-01-14 00:02:54 följande:
    Det räckte att du skrev det för att jag skulle dö.

    -Jag vill slicka din mus ?

    Fniss! Hade fan fått lämna rummet.
    Vill musen ha lite ost?
    Pip.
Svar på tråden Prata snuskigt under sex