• Sat 15 Jan 2022 18:56
    1779 visningar
    1 svar
    1
    1779

    Känslor för en till? Vad gör jag?

    Hej hej.

    Jag lär få hat och påhopp nu, men jag måste säga det här. Jag kan inte prata med någon jag känner om det.

    Jag och min sambo har varit tillsammans i några år och har ett bra förhållande. Jag älskar honom så oerhört mycket och han känns som ?the one?.

    För två år sedan så träffade jag hans bästa vän. Vi klickade jättebra som vänner. Samma intressen och samma nivå vad gäller allmänbildning.

    Vi umgås ofta, mest med sambon men även själva. I somras var första gången tanken på att han är attraktiv dök upp. Objudna fantasier letade sig in i tankarna. Jag tänkte att det skulle gå över. Vi sågs inte så mycket i början på hösten så jag la det åt sidan. Sen började vi ses som vanligt igen, och tankarna har fortsatt. Och utvecklats. Kan man ha känslor för två personer?

    Jag vet ju att jag måste sluta umgås med honom men hur? Det är sambons bästa vän och han är ofta hos oss. Hur lång tid tar det inte innan de börjar undra varför jag undviker honom? Jag vill ju inte att de ska veta. Mår så dåligt. Känner mig som en hemsk människa.

  • Svar på tråden Känslor för en till? Vad gör jag?
  • Anonym (Japp)
    Tue 18 Jan 2022 04:15
    #1

    Knulla eller inte knulla. Bra fråga. Vad har du och är du villig att förlora det?
    Är nuvarande knull och försörjning bättre än det du i fantasin tror du kan få?

    Du vet vad du har. Vet du vad du kan få?
    Ärligt när du är gammal som fan vad betyder en kuk? Du vet vad du har.... Är det värt din fantasi om vad du KAN FÅ?  
    Gammal som fan här. I slutet betyder kuk INGENTING.
    Vem kan ge dig ditt SPA besök? Vem är där när din jävla rygg ger upp upp och du gråter av smärta? Vem hämtar värmekudden och masserar ditt knä innan du måste dra in mer pengar till familjen? Vem kysser din nacke när du skriker hur mycket du önskar att han drog in mer pengar?

    He is the one.

Svar på tråden Känslor för en till? Vad gör jag?