Hur känner du när du är full?
Om du ska beskriva känslan.
Om du ska beskriva känslan.
Groovt feeling. Med benso & bärs!
Bästa som finns.
Groovt feeling. Med benso & bärs!
Bästa som finns.
Jag mår bra, blir glad, kärleksfull, fiffig och lösningsorienterad.
Jag mår bra, blir glad, kärleksfull, fiffig och lösningsorienterad.
Känner mig ?skön? hur man nu ska beskriva det. Som att man går in i nått slowmotion-mode.
Blir glad, utåtriktad och kärleksfull. Samtidigt känner jag mig varm i kroppen och avslappnad.
Ångesten släpper, blir tyst och försvinner in i djupa tankar och bearbetning av sånt jag inte orkar tänka på annars. Känner mig avslappnad och lugn.
Dricker sällan och inte med andra eftersom jag uppenbart är betydligt roligare nykter.
Tyvärr kan jag inte bli för full eftersom jag blir sjuk av illamåendet sen.Men när jag är lagom full,då blir jag glad och avslappnad och öppen och det känns bra.
Finns många stadier på full. Skulle säga att det är superunderbart och trevligt
ända tills man av en händelse råkar bli stupfull och börjar få minnesluckor, så det undviker man så klart.
Ibland händer det ju att man är på en fest eller middag där man börjar dricka tidigt som vid midsommar tex och intar alkohol under många timmar och liksom tappar räkningen på förbrukningen. Då kan det ju gå lite överstyr ge upphov till en gigantisk och vidrig bakfylla. Men oftast klara man sig.
Som ung blev det en hel del ovälkommen fylla också speciellt i kombination med nån joint som var vanligt förekommande i de flesta sammanhang.
Men för att förklara hur det känns så är det otroligt avslappnande först och främst. Det blir som ett glädjerus och en värme som sprider sig.
Man blir mer social, får bättre självförtroende, hämningar försvinner, man vågar saker som att flörta och prata med människor på ett helt annat sätt än annars.
Så är det nog för de allra flesta varför det är så populärt världen över.
Skulle verkligen rekommendera det till alla någon gång då och då. Det är härligt att dricka några glas, sitta på nån bar och tjata om livet med el öl eller lite vin. Starksprit håller jag mig undan helt.
Ångesten släpper, blir tyst och försvinner in i djupa tankar och bearbetning av sånt jag inte orkar tänka på annars. Känner mig avslappnad och lugn.
Dricker sällan och inte med andra eftersom jag uppenbart är betydligt roligare nykter.
Som jag skrev så blir jag tyst och försvinner in i mina tankar när jag dricker, vilket inte är så roligt för andra och när det ska vara festlig stämning. I nyktert tillstånd är jag en sprallig, glad och mycket social person.
Alkohol gör att jag bara vill sätta mig i ett hörn och fundera ifred. Ingen som direkt ogillar mig när jag blir sån, men många tycker det är lite lustigt pga hur jag är i vanliga fall.
Som jag skrev så blir jag tyst och försvinner in i mina tankar när jag dricker, vilket inte är så roligt för andra och när det ska vara festlig stämning. I nyktert tillstånd är jag en sprallig, glad och mycket social person.
Alkohol gör att jag bara vill sätta mig i ett hörn och fundera ifred. Ingen som direkt ogillar mig när jag blir sån, men många tycker det är lite lustigt pga hur jag är i vanliga fall.
Seg, snurrig, får huvudvärk efter ett par timmar och blir rejält gasig nästan med en gäng. (Och nej, jag dricker aldrig pga detta).