Jag ser ju ut som en matronlig och sur gammal tant!
Fick typ en chock när jag såg foton på mig från julen. Jag ser ut som en gammal tant! Jag har gissningsvis 5-7 kg för mycket och även om det inte är jättemycket så har jag sjutton dubbelhakor och ser allmänt rund ut.
Mina glasögon är fula men som tur är så måste jag byta dom i vår men vilken sort ser mer ungdomliga ut? Vad ska jag tänka på när jag väljer nya bågar?
Kläderna jag har är ok bortsett från att _jag_ ser ful ut i dom. Jag har många kilon runt rumpa, midja och magen. Ställningen min kropp vill stå i gör att rumpan och magen putar ut och det blir världens svank. Jag vet inte varför? Om jag "drar" upp mig själv så rätar mittdelen ut sig och jag ser smalare ut men det är ju en kraftansträning att stå så och komma ihåg att stå så.
Håret är långt och i fin kvalitet men det saknar totalt volym och hur mycket produkter jag än använder så faller det platt efter en timme. Kort hår är INTE ETT ALTERNATIV!
Mina mungipor pekar neråt och jag ser ut som en sur gammal kärring att döma av precis alla foton. Tom min mamma sa att hon raderar alla foton på mig från julen för att jag såg så sur och ful ut.
Jag har inte några rynkor att tala om åtminstone så grattis till mig. Synd bara att resten är fult!