• Flaffe

Sambons ex tjatar om bilder

Min sambo och jag brukar lämna in bilen till hennes ex som är bilmekaniker. Då och då har de kontakt och det stör mig inte det minsta. Det som stör mig däremot är att han ständigt ska tjata om att han ska skicka bilder till henne på snapchat(de chattar inte där). Hon avfärdar honom men det går inte in. Det är samtidigt praktiskt att ha nån som fixar bilen billigt. 
    Jag tänkte själv skriva till honom om att han får lägga av. Jag skulle vilja ha tips på vad jag ska skriva. Diskussioner om att vi kan lämna in bilen nån annanstans eller att det är hon som måste säga ifrån kan vi lämna därhän. Jag skulle vilja ha tips på roliga/dråpliga saker JAG kan skriva till honom. Vill gärna kunna fortsätta lämna bilen till honom men vill gärna få honom att bli besvärad och skämmas. Min tanke är att min sambo inte behöver veta att jag skriver. Jag träffar aldrig exet heller och pratar aldrig med honom. 
    Vad ska jag skriva?:)
  • Svar på tråden Sambons ex tjatar om bilder
  • Anonym (Pinsamt)

Men inget! Gud som du gör du bort dig om du gör det. Oavsett vad du skriver. Och vill man sälja sig för billiga reparationer så är det väl bara att köpa hans sätt. Gud vad jag skulle skämmas över mig själv alltså.

• Kexsmula

Du är naiv och dum i huvudet om ni fortsätter lämna bilen till hennes ex. Skitsamma om det blir billigare, du visar dig därmed svag och han blir automatiskt alfan i denna situation.

• Spucks

Vems bil lämnar ni in hos honom? Du är väl inte gammal nog att ha körkort!

Svar på tråden Sambons ex tjatar om bilder