• Anonym (KärleksSökare)

Seriös sexdejting sajt

Hej! 

De flesta sex dejting sajter är fejk sajter som tar betalt och har fejkade konton som låtssas vara en ärlig människa bakom, men är inte det. Försöker man få till en träff eller dela kontaktuppgifter så vill de hellre fortsätta chatta "tills det känns bra". 

Jag börjar förstå att det är ett knep för sajtägaren att tvinga dejtande att betala mer för att kunna svara på alla meddelanden. 

Dejtningen leder ingen vart. 

Vad har ni för erfarenheter och framförallt: har ni tips på sajter som seriösa (i den meningen att det är riktiga konton)?

Jag är ute efter att spontant träffas med någon för intim relation och beröring (sex eller inte sex). Inga långsiktiga förhållanden alltså (dejtsajter för långsiktigare relationer vet jag att de finns). 

Bara seriösa svar är ni snälla. 

Tack! 

• Svar på tråden Seriös sexdejting sajt
  • Anonym (Nyskild)

Hemligg.se 

Har nyss skapat konto där och det verkar vara riktigt bra stämning där!
    Som på alla andra ställen är det dock överskott på män... Men det gör inte mig något

/Nyskild 50 årig kvinna

• Anonym (HL)

Säger också Hemligg.se
    Jag har varit med 12 mån och träffat många härliga män..

• Anonym (Kärlekssugen xx)
    Anonym (HL) skrev 2022-01-20 22:45:30 följande:

Säger också Hemligg.se
    Jag har varit med 12 mån och träffat många härliga män..

Inte träffa härliga kvinnor?
  • Anonym (HL)
    Anonym (Kärlekssugen xx) skrev 2022-01-20 22:58:44 följande:
    Inte träffa härliga kvinnor?
    Jag är ju kvinna och hetero men jo en kvinna i ett par. 
  • Anonym (Kärlekssugen xx)
    Anonym (HL) skrev 2022-01-20 23:05:59 följande:
    Jag är ju kvinna och hetero men jo en kvinna i ett par. 
    Jäkligt synd, vill en äldre lagom dominant karl för rollspel (slynan jag). Finns dom på Hemligg.se eller bara unga killar där? Bor i norrförort i Stockholm.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Kärlekssugen xx) skrev 2022-01-21 00:40:49 följande:
    Jäkligt synd, vill en äldre lagom dominant karl för rollspel (slynan jag). Finns dom på Hemligg.se eller bara unga killar där? Bor i norrförort i Stockholm.
    PM?
  • Anonym (KärleksSökare)

Tack Nyskild och HL för rekommendationen. Det uppskattar jag. Jag kanske ska prova skapa konto där. 

Är sidan inriktad på snabba och kortsiktiga relationer? Eller långsiktiga relationer? 

Finns det fler förslag? 

By the way: Det är synd att det är en sån ojämn fördelning mellan män och kvinnor i dessa sidor, och att det utnyttjas i fake sidor. 

• Anonym (HL)
    Anonym (Kärlekssugen xx) skrev 2022-01-21 00:40:49 följande:
    Det finns allt där och unga män är i minoritet skulle jag påstå. 
    Den kan tyckas "präktig" men det stämmer inte...

Kvinna 56
  • Anonym (HL)
    Anonym (KärleksSökare) skrev 2022-01-21 10:39:02 följande:

Tack Nyskild och HL för rekommendationen. Det uppskattar jag. Jag kanske ska prova skapa konto där. 

Är sidan inriktad på snabba och kortsiktiga relationer? Eller långsiktiga relationer? 

Finns det fler förslag? 

By the way: Det är synd att det är en sån ojämn fördelning mellan män och kvinnor i dessa sidor, och att det utnyttjas i fake sidor. 

Den är inte inriktad åt ett håll som du undrade. Både och. 

Att det är övervägande män är ingen nackdel för mig som söker män. 

Mitt problem är snarare geografiskt eftersom jag bor i Norrland. Bor du i Stockholm så har du en fördel direkt. 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Seriös sexdejting sajt