• Anonym (Plattbröstad)

Vad tänker ni om tjejen har lösbröst?

Jag är en tjej i 30-årsåldern som sedan en tid använder lösbröst/silikoninlägg som läggs i BH:n. Med dessa kommer jag upp i 75C, utan är jag nästan helt platt.

Hur skulle ni reagera om ni hamnade i säng med mig? Skulle ni önska att jag sa nåt innan?

• Svar på tråden Vad tänker ni om tjejen har lösbröst?
  • Anonym (Mman)

Jag skulle önska att du inte hade "lösbröst"

• Anonym (Plattbröstad)
    Anonym (Mman) skrev 2022-01-22 18:30:10 följande:

Jag skulle önska att du inte hade "lösbröst"

Jag med, på sätt och vis :/ 
  • Anonym (R)

Ärligt talat så hade det varit en turnoff för min del. Inte för att jag bryr mig om storleken på bröst, för det gör jag inte, utan jag tycker om tjejer som är säkra i sig själva och trivs bra med sina kroppar. Det är väldigt sexigt med ett gott självförtroende och god självkänsla. 

• Hotelliggaren

Vi är många som gillar små bröst, oftast är de snyggare än stora. Så jag skulle tycka det var onödigt om att du har det. Men fattar ju, de flesta kläder är designade för att accentuera brösten. Och naturligtvis känner du dig kvinnligare med lite bröst, precis som vi män känner oss manligare med lite muskler. Vi kan ju gymma, men det går inte att bygga bröst. Men som sagt, utgår inte från att alla män är bröstfanatiker.

• Anonym (Räkan)

Jag skulle inte ha några problem med det. Vi människor gör ju mycket för att framställa oss i bättre dager.  Det ena är inte stämmre än det andra.  Bäst är det när någon har självkänsla och självförtroende att vara stolt över den kropp man har och som den ser ut men det är det väldigt få som är.

• Anonym (Plattbröstad)

Ni som skriver om självsäkerhet och kvinnlighet...

Jag känner mig mycket mer självsäker och kvinnligare med formerna som lösbrösten ger. Det syns säkert på min utstrålning. Märker också att jag får betydligt mer uppmärksamhet från män då. 

• Anonym (Plattbröstad)

Så här ser dom ut:

• Anonym (Plattbröstad)

Jag har hittills inte kommit så långt som till sängkammaren med dom men jag bävar inför reaktionen från mannen. Borde jag liksom säga nåt innan, eller ta ur dom själv eller bara låta honom upptäcka det utan att säga något?

• Anonym (Micke)
    Anonym (R) skrev 2022-01-22 18:41:20 följande:

Ärligt talat så hade det varit en turnoff för min del. Inte för att jag bryr mig om storleken på bröst, för det gör jag inte, utan jag tycker om tjejer som är säkra i sig själva och trivs bra med sina kroppar. Det är väldigt sexigt med ett gott självförtroende och god självkänsla. 

Håller med. 
  • Anonym (Silikon inlägg)

Jag hade det en gång. Träffade en man i en bar på ett hotell. Det ena ledde till det andra och vi gick upp till hans rum. Jag fick ju panik så snabbt  in på toa både för att fräscha upp mig lite och sen för att ta ur inläggen. Hade bara en liten kuvertväska så jag fick lägga dom i papperskorgen..Vi hade sjukt bra sex men jag gick hem på morgonkvisten. Vi fortsatte sen att ses rätt länge. En dag  så fick jag ett litet fint paket. Men silikon inlägg:) Han medgav då att han hade hittat mina inlägg där i papperskorgen på morronen. Att jag inte dog!!! 

Vi sågs sen i 6 år. Tyvärr hittade han en annan. Typ på samma sätt. 

Så TS mitt råd till dig, kör på bara. So what om karln blir besviken. Go for it!!

Svar på tråden Vad tänker ni om tjejen har lösbröst?