• Anonym (undrar)

    Kan en man över 50 få utlösning/komma 4-5 gg på en kväll?

    Är det möjligt? 


    Är det rimligt? 

    Vi pratar om en tid på ca 3-4 timmar max. 

    Jag har tidigare varit med om två gånger med omladdning på någon halvtimme-timme kanske. 

    Hur fungerar det för er män? Hur många gånger kan ni komma på en kväll (3-4 timmar) 


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-24 07:04
    Nu pratar jag alltså enbart om män - jag har tidigare träffat män som kan komma två ggr på en kväll. Så detta med 5 gg känns unikt och en smula underligt
  • Svar på tråden Kan en man över 50 få utlösning/komma 4-5 gg på en kväll?
  • Anonym (Kim)

    Rätt så orimligt. Tror ingen kan starta om så pass många gånger utan hjälp av läkemedel. Några av utlösningarna lär vara torra. Den mängden känns snudd på tvångsmässig. Vad är det som gör att de inte blir nöjda tillfredsställa efter ett par Max tre gånger på den tiden. Med tanke på åldern så är det heller inte optimalt för kvinnor med mycket friktion i området som börjar bli skört. 

  • Pinotage

    Jag är 52 - skulle nog klara av att komma två gånger under 3-4 timmar, men inte mer. Däremot har jag blivit mycket uthållig med åldern, så sex i 3-4 timmar och bara komma en gång fungerar.

  • Anonym (undrar)

    för mig funkar det att hålla på så länge, men det är inget jag krävt eller öht antytt. Jag gillar det men hade lika gärna kunnat vila emellan för att han skulle kunna hålla längre - utan att han för den sakens skull måste fejka att det går för honom. Det känns ju trist. 

    Nä det är skumt säger jag. Jag känner mig dessutom aldrig kladdig. 

    Det är slut mellan oss sen ett par dagar men jag hade inte frågat om det ändå, hade aldrig fått ett ärligt svar. 

  • Anonym (undrar)
    Pinotage skrev 2022-01-24 07:16:41 följande:

    Jag är 52 - skulle nog klara av att komma två gånger under 3-4 timmar, men inte mer. Däremot har jag blivit mycket uthållig med åldern, så sex i 3-4 timmar och bara komma en gång fungerar.


    Exakt, detta känner jag igen och det är ju mer rimligt. Och det finns ju inget behov av att fejka då, det fyller ingen funktion annat än att han på nåt sätt vill verka jättemanlig. Trist att jag isåfall bara känner att det känns fejk
  • Guldnovan
    Anonym (Kim) skrev 2022-01-24 07:13:16 följande:

    Rätt så orimligt. Tror ingen kan starta om så pass många gånger utan hjälp av läkemedel. Några av utlösningarna lär vara torra. Den mängden känns snudd på tvångsmässig. Vad är det som gör att de inte blir nöjda tillfredsställa efter ett par Max tre gånger på den tiden. Med tanke på åldern så är det heller inte optimalt för kvinnor med mycket friktion i området som börjar bli skört. 


    Inga problem. Då använder man göodmedel om det skulle behövas. 
  • Anonym (undrar)
    Guldnovan skrev 2022-01-24 07:23:41 följande:
    Inga problem. Då använder man göodmedel om det skulle behövas. 
    glidmedel? Det var ju en annan fråga men innebär det att du har varit med om män som kommer så många gånger på en kväll? Jag gissar att du är tjej?
  • Pinotage
    Anonym (undrar) skrev 2022-01-24 07:22:29 följande:
    Exakt, detta känner jag igen och det är ju mer rimligt. Och det finns ju inget behov av att fejka då, det fyller ingen funktion annat än att han på nåt sätt vill verka jättemanlig. Trist att jag isåfall bara känner att det känns fejk

    Ja - och när jag har kommit tappar jag mycket av kåtheten oavsett hur sexig situationen är - så att bara köra vidare är för mig inte särskilt intressant.


    Låter nästan som ett tvångsbeteende.

  • Guldnovan
    Anonym (undrar) skrev 2022-01-24 07:27:12 följande:
    glidmedel? Det var ju en annan fråga men innebär det att du har varit med om män som kommer så många gånger på en kväll? Jag gissar att du är tjej?
    Du nämner det själv i ts. Ja eftersom jag nämner hur det är för en kvinna så är jag kvinna
    Jag tänker på vad du sa om att det inte var optimalt med för mycket friktion i den åldern. Med glidmedel är det i regel inga problem att köra flera gånger.  Om han sprutar eller inte spelar ju ingen roll för oss så det är inte relevant. 
     De som vet med sig att de inte klarar mer än en kan avstå en eller flera gånger just därför. 
    Apropå antal ggr så sprutade min vän 4 ggr på en kväll/natt men det är ju en längre tid än vad som efterfrågades. .50 år. Det var inga problem för mig, 55. 
  • Guldnovan
    Guldnovan skrev 2022-01-24 07:49:20 följande:
    Du nämner det själv i ts. Ja eftersom jag nämner hur det är för en kvinna så är jag kvinna
    Jag tänker på vad du sa om att det inte var optimalt med för mycket friktion i den åldern. Med glidmedel är det i regel inga problem att köra flera gånger.  Om han sprutar eller inte spelar ju ingen roll för oss så det är inte relevant. 
     De som vet med sig att de inte klarar mer än en kan avstå en eller flera gånger just därför. 
    Apropå antal ggr så sprutade min vän 4 ggr på en kväll/natt men det är ju en längre tid än vad som efterfrågades. .50 år. Det var inga problem för mig, 55. 
    Fel av mig, det var inte TS som nämnde glidmedel och friktion. Det var Kim. 
  • Priapus

    Fram tills jag var ca60 kunde jag göra det, med rätt förutsättningar och kvinna. Numera är väl 2-3 max

Svar på tråden Kan en man över 50 få utlösning/komma 4-5 gg på en kväll?