• Metalbrutta

    Behöver råd

    Behöves råd.

    Jag och en annan tjej började umgås i somras, tack vare att vi fick barn i samma ålder och börja ta promenader ihop. Vi klickade och blev riktigt tajta, men med tiden upptäckte jag att hon blev mer off mot mig, vi sågs fort men betydligt lägre utsträckning. Jag förstår att man inte alltid har lust, men när de går 2 veckor emellan och hon frågar aldrig längre men umgås med andra, börja jag fundera. jag frågade en gång lite lätt om hon har tröttnat på mig vilket hon sa nej till men att hon inte alltid har lust och tid att ses, vilket jag tar hänsyn till. Men nu i 2 månaders tid är det bara jag som frågar. hon svarar antingen att hon inte kan eller så lovar hon men bokar in annat och har helt glömt bort. hon frågar aldrig längre om jag vill ses men ändå hänger hon med andra, tycker de är så skumt. Känner mig som ett tredjehandsval. Jag konfrontera henne tillslut och hon blev jjätte sur, jag sluta svar för hon skrev saker som såra mig. Hon har sen dess inte hört av sig. Har lite känningar om att de va de här hon ville egentligen, att jag skulle tröttna. Men förstår inte grejer med att inte säga direkt att Hon inte känner att vi klickar, jag hade varit fine med de för ärlighet varar längst ändå om sanningen svider. Detta mindfuckar mig bara?

    / ledsen vän 

  • Svar på tråden Behöver råd
  • Gameofthrones

    Jag tror att hon fick fel uppfattning av dig? Missförstånd? Eller så tröttnade hon? - eller kanske fick känslor för dig?

    Men du kanske skickade fel signaler bara utan att du tänkte på det?

    En annan sak du kanske är väldigt pratig, social? Bara to much? Du kanske är en energitjuv?

    Asså, spekulationer.

    Hon kanske behöver ett andrum.?

    Men Tycker att det är fel från henne att hon inte säger ngt. Från början. 

  • Gameofthrones

    Är man tajta och förstår varandra så behöver man inte höra av sig till varandra stup i kvarten. 

    Jag har vänner som man inte har kontakt med ofta men när man hör av dig så är det inget vi ifrågasätter. Vi fortsätter där vi slutade. Här har vi olika vänner. Som vi träffas regelbundet, vänner som fikas och fikas och äter mat och bara är. Sen har vi vänner som vi träffar på högtider. Jul, påsk etc. Och nångång utanför högtider asså olika tillfällen. 

  • Metalbrutta
    Gameofthrones skrev 2022-01-24 11:23:55 följande:

    Jag tror att hon fick fel uppfattning av dig? Missförstånd? Eller så tröttnade hon? - eller kanske fick känslor för dig?

    Men du kanske skickade fel signaler bara utan att du tänkte på det?

    En annan sak du kanske är väldigt pratig, social? Bara to much? Du kanske är en energitjuv?

    Asså, spekulationer.

    Hon kanske behöver ett andrum.?

    Men Tycker att det är fel från henne att hon inte säger ngt. Från början. 


    Har också grubblat på detta, alla möjliga orsaker och anledningar. Men vi är vuxna människor så tyckte hon kunde ha sagt nått från början, eller så är de nått annat som inte stämmer 
  • Gameofthrones
    Metalbrutta skrev 2022-01-24 14:00:34 följande:
    Har också grubblat på detta, alla möjliga orsaker och anledningar. Men vi är vuxna människor så tyckte hon kunde ha sagt nått från början, eller så är de nått annat som inte stämmer 
    Sen är det också när man är nybliven mamma eller föräldraledig på nytt. Så är man ofta fast en föräldrarbubbla. Jag var noga med det att byta miljöer. För min skull 
  • Metalbrutta
    Gameofthrones skrev 2022-01-24 14:16:40 följande:
    Sen är det också när man är nybliven mamma eller föräldraledig på nytt. Så är man ofta fast en föräldrarbubbla. Jag var noga med det att byta miljöer. För min skull 
    Ja de förstår jag. Men nu prioriterar hon andra människor istället för mig, så tycker de är konstigt 
Svar på tråden Behöver råd