• Anonym (glad)
    Wed 26 Jan 2022 14:24
    2003 visningar
    2 svar
    +2
    2
    2003

    Skadad efter förlossning men nu äntligen!!!

    Jag födde mitt yngsta barn för 15 år sedan och tappade då förmågan att komma vaginalt. Sexet med barnens pappa gick som en klocka innan förlossningen men sen? ingenting. Jag sörjde verkligen för dels fick jag så sköna orgasmer den vägen, dels var det så häftigt när man kunde komma samtidigt och inte behöva strula på med klitoris.

    Nåväl, äktenskapet tog slut och med ingen av de män jag varit med senare har det känts som jag ens varit i närheten. Med klitorisstimulans går det men inte bara vaginalt. Tills jag träffade A i höstas. Han är lite äldre (det är ju jag med numera) och uthållig som få. Vi är väldigt kära och har ett jättebra sexliv. Sen häromdagen låg vi och myste i sängen. Han kom in i mig och bara gled in och ut i ett lugnt, stadigt tempo. Ingen stress, ingen hets, bara njutning tills jag plötsligt exploderade. Vi blev båda överraskade och kom av oss fullständigt. (Han stackarn fick vänta till morgonen efter för sitt avslut.)

    Jag är bara så lycklig nu. Att få känna den där känslan igen. Jag kommer kanske inte kommer att kunna komma så enkelt som när jag var yngre men bara att det går. Att de nerver och slemhinnor som skadats blivit lagade och hittat tillbaka igen.

    Det är så härligt och hoppfullt!

    Ville bara skriva av mig detta. Puss på er allihopa!

  • Svar på tråden Skadad efter förlossning men nu äntligen!!!
  • Wed 26 Jan 2022 14:27
    #1

    Det låter alldeles underbart. Så härligt för dig att återfå det {#emotions_dlg.flower}

  • Wed 26 Jan 2022 14:39
    #2

    Grattis Glad Hoppas det håller i sig och ger mer lust till ännu mer lust.

Svar på tråden Skadad efter förlossning men nu äntligen!!!