• Smajla

Blir så irriterad när nån sagt de ska ringa..

.. och inte gör det! Ringde hela dagen igår och försökte få tag på en som satt i möte hela dagen. Han mailade och skrev att han skulle ringa idag förmiddag vilket han inte har gjort.. Nu ringer jag med jämna mellanrum igen men får inte tag på honom... Vågar ju knappt gå på toa och inte kan jag göra vad jag vill heller. Har eg en del ärenden men de får vänta..

Var tvungen att skriva av mig lite..

//Smajla
  • Svar på tråden Blir så irriterad när nån sagt de ska ringa..
  • Smajla

han har fortfarande inte ringt och håller på att bli galen..

//Smajla
  • Smajla

ja, det morras här också, jag har lämnat meddelande och ringer själv med jämna mellanrum - grrrrrrrr

//Smajla
  • Aleathiel

Förstår vad du menar - det är riktigt dålig stil att inte ringa om man sagt att man ska göra det. Har hänt mig alltför många gånger

Är det till din fasta telefon du väntar samtalet? Då kanske du kan koppla över det till mobilen om du behöver gå några ärenden...

• Smajla

Aleathiel - jepp, till den fasta fast han har mitt mobilnummer också men till saken hör att han ska ringa och vi ska gå igenom en sak då jag behöver skriva och kolla i papper så jag kan inte gå iväg...

//Smajla
  • StrawberryGirl

Ja,sånt är sååå irriterande...hela dan blir förstörd. Hatar sånt...

• Smajla

precis strawberrygirl - jag har en massa papper på köksbordet, kalender o penna, jag måste ha tillgång till dem och bord så jag kan skriva så jag KAN inte gå utanför dörrn.. nu har jag lämnat ett meddelande till - det här är ju bara andra dagen jag inte fått tag i karln. gud vad irriterande..

//Smajla
  • bettyboopan

Ja det är verkligen irriterande! Man blir så otroligt bunden till att sitta där och vänta på telefonen, som du säger..vågar knappt gå på toa ens..!

• Smajla

nä, jag ringde förut först innan jag gick på toa så jag visste att han inte satt ledig - så passade jag på att springa fort fort Skrattande

//Smajla
  • Smajla

så sa han att han skulle ringa mig idag men det har han ju inte gjort - kunde han inte ha gjort det med en gång på morronen då och visat lite hänsyn eller??? usch vad nonchalant..

//Smajla
Svar på tråden Blir så irriterad när nån sagt de ska ringa..