• Sunset boulevard

12 dagar efter ovitrelle

Hej alla! 

Tog detta test idag vilket är min Ruvardag  8 och 12 dagar sedan ovitrelle sprutan. 

Tror ni att detta är från ovitrelle eller mer sannolikt att jag är gravid. Test datumet är satt 13/2 men kunde så klart inte vänta så jag testade idag med clear blue 6 days early. 

Jag bara ber och hoppas att jag är gravid. Jag har gått igenom så mycket. Varav en omfattande endometrios operation.

Uppskattar era svar/åsikt

• Svar på tråden 12 dagar efter ovitrelle
  • Sunset boulevard

Denna test ska det stå Glad

• svansmamman
    Sunset boulevard skrev 2022-02-06 20:19:15 följande:
    12 dagar efter ovitrelle

Hej alla! 

Tog detta test idag vilket är min Ruvardag  8 och 12 dagar sedan ovitrelle sprutan. 

Tror ni att detta är från ovitrelle eller mer sannolikt att jag är gravid. Test datumet är satt 13/2 men kunde så klart inte vänta så jag testade idag med clear blue 6 days early. 

Jag bara ber och hoppas att jag är gravid. Jag har gått igenom så mycket. Varav en omfattande endometrios operation.

Uppskattar era svar/åsikt

Jag blir tveksam till om jag tycker att testet ser positivt ut, i mina ögon ser det ut som ett sådant "falskt" streck som alltför ofta dyker upp på cbs icke-digitala test. Min upplevelse är att strecket ska vara jämnt i färg (och lika tjockt som kontrollstrecket) för att betyda positivt, strecket som syns på bilden ser ut att ha en stark rand längst till vänster och är svagare åt höger. 

Jag har ingen erfarenhet av ovitrelle så jag kan tyvärr inte uttala mig om det, vad jag läst mig till genom FASS kan gravtest visa positivt upp till 10 dagar efter intag av ovitrelle. Eftersom det gått mer än 10 dagar sedan ovitrelle borde ett eventuellt positivt gravtest inte bero på det. :)
Svar på tråden 12 dagar efter ovitrelle