• Anonym (Undrar)

    Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

    Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

  • Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
  • Anonym

    I en bra relation behöver man inte skylla på något
    Ett nej ska respekteras

  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2022-02-06 23:16:35 följande:

    I en bra relation behöver man inte skylla på något
    Ett nej ska respekteras


     


    förstår vad du menar, men han blir ledsen om jag inte vill ha sex utan anleldning 

  • TL12

    Ingenting 
    det är som det är 
    efter en tid så tröttnar någon och man behöver kanske prata med varann och komma fram till någon bättre lösning för sitt förhållande 
    Det blir nog inte så bra annars 

  • Anonym
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-06 23:19:05 följande:

     


    förstår vad du menar, men han blir ledsen om jag inte vill ha sex utan anleldning 


    Om du inte vill så är det inte utan anledning
    Din vilja räknas
  • Anonym (F)

    Ingenting. Jag förklarar som det är, varför jag inte vill ha sex just då. Vänligt så klart.

    Om din kille tänker ha en omogen reaktion så är det inte ditt problem.

  • Anonym (försökte med micropenis)

    Försökte skylla på att jag har micropenis, men då ville hon se min micropenis eftersom hon aldrig sett en micropenis. Då penisen är ordinärt stor och inte en micropenis funkade inte det.

    Då fick jag en annan snilleblixt, att ljuga och hävda att jag var gift. Men eftersom jag hade börjat med micropenis istället för det så funkade inte det heller.

    Då fick jag erkänna att jag inte hade någon lust att vara med henne, och då blev hon sur. 

  • Anonym (L)

    Är du inte attraherad av honom eller har du bara låg sexlust?
    Tycker nog att ni bör göra slut. Du vill sällan och han vill oftare. Han kommer bli missnöjd och bitter i längden. Hade lämnat min sambo om han ville så sällan som du vill. 

  • Anonym (X)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-06 23:19:05 följande:

     


    förstår vad du menar, men han blir ledsen om jag inte vill ha sex utan anleldning 


    Fast du har en anledning. 
  • Anonym (.)

    Har aldrig direkt haft det problemet, vill inte min sambo gör det inget, och tvärt om. Ett nej är ett nej och det ska respekteras.

Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?