När (om) började ni med mormors trosor?
Jag är 47år, 2 barnsmamma och har inga planer på att börja med mormors trosor. String är snyggast och bekvämast för mig.
Har ni mormorstrosor?
Jag är 47år, 2 barnsmamma och har inga planer på att börja med mormors trosor. String är snyggast och bekvämast för mig.
Har ni mormorstrosor?
Finns det ens string att köpa nu för tiden? Är inte det väldigt 2005?
Ah nä, frågor om vad för trosor folk använder gör sig bättre om man är uppriktig med syftet (dvs: skapa en runktråd för sig själv).
Vad är en mormorstrosa för dig? Något som täcker rumpan eller som dessutom går hela vägen upp till naveln?
Stringtrosa är poppis numera. Sjöjungfru stjärt eller vad det nu kallas.
Man har ex. Byxa sen ska det vara syrungen som syns.
Men jag har string, boxer, vanliga trosor jag klär mig efter humör.
Trivs mest i vanliga och boxer. Just nu.
Det är inget fel och ha mormors trosor. Jag är nga år yngre än du.
Har aldrig slutat. Jag vill ha bekväma underkläder och string tycker jag är ett tortyrredskap
Vad är mormorstrosor egentligen? Finns inga sådanna märkningar på trosor när man tittar i underklädesbutiker.
Har aldrig använt ärvda trosor och det var länge sedan mormor dog, så det kommer inte att hända.
Vad är mormorstrosor egentligen? Finns inga sådanna märkningar på trosor när man tittar i underklädesbutiker.
Helt ärligt tycker jag det är trasigt att använda string oavsett ålder. Men känner väl mer avsmak med någon äldre gör det. Känns desperat att hålla i sig med näbbar och klor att tillhöra ungdomen.
Men i grund tycker jag en fin rumpa är ok i string, dvs en fast tränad. När den är större, dallrar och har celluliter (oavsett ålder) kan man ha dyra string i guld, det är fortfarade avtändande.
Jag är 24 och har mormorstrosa eller hipster. Brukar vara lite äldre personer som håller sig kvar vid string
Så det du tycker är mormorstrosor skulle vara negativt då eller, och vi som inte har string ska skäääämmas?
Ta en titt i omklädningsrummet på badhuset, hur många kvinnor över 30 har string på sig till vardags?
Bomull är dessutom bäst för underlivet då det andas och håller temperaturen mer balanserad. Syntet gör ofta att svetten stänga inne och man börjar lukta illa rätt snabbt.